Fucking Alby

Nu har jag kommit hem från Fucking Alby turnén. Den här veckan har varit en av de roligaste veckorna jag varit med om.
Det har varit så speciellt att få turnera runt i Göteborgstrakterna och Halmstad.Vi var väl en 30 personer från fejm då, och fan vad jag har garvat.
Den mest störda människan är nog Rickard, som tar av sig sina kläder och springer runt i enbart kallingar som han har dragit in i rumpan så det ser ut som stringkallingar. Sen springer han runt så där. Han gjorde det flera gånger. Roligast var då han gjorde det i Halmstad.

Helt plötsligt hör man en massa vrål och skratt, då vänder man sig om och kollar. Vad ser man då? Jo rickard springa halvnaken. Han springer in i turnébussen och sen ut. Han kutar fram till ett stort fönster där majoriteten av alla är ledare. Där börjar han då stretcha! Och det är bara för sjukt! Det blev som Call on me videon fast med en kille dåra. Han är bara för makalös. Inte nog med det så spirnger han in i byggnaden och tar sig in i rummet med ledarna och stretchar där inne med!

Jag höll på att dö! Som tur var har vi inspelat när Han gör så. Jag ska se till att få tag i det!
Vi började vår resa i Norrtälje på lördag, där hade vi en föreställning. Som gick helt ok. När vi var klara där var det bara att packa ihop och hoppa in i bussen och dra sig vidare till Mölndal. Så vi åkte hela natten tills vi kom fram till en skola vi fick sova i. Mycket som fick man inte, det var bara en sisådär 3 timmar kanske?

Den dagen blev jag och tre andra skjutsade till Maxi i Göteborg och försökte ragga upp lite göteborgare att komma på vår föreställning. Men vi hade konkurrens! Det var ju fotbollsmatch den dagen. Fast mot alla odds så fick vi ändå en skapligt stor publik!

Vi sov på samma ställe en natt till, sen packade vi ihop oss och drog till Härryda. I härryda fick vi sova i Wendelbergs folkhögskolan idrottshall. Där fick vi även en guidad tour, och sånt. Men det bästa där var att man kunna leka av sig i idrottshallen och sen kunde man sova gott!

I Härryda var det första gången jag fick höra pure ghetto göteborgska. Och jag säger bara det var det västa jag någonsin hört! Det var väl i Härryda jag fick reda på att Rickard och Martin i backstage hade runk tävling. Mysiga jävlar! Jag vet fortfarande inte vem som vann. I Härryda fick jag även testa på hur det var att vara backstagare ^^
Det var faktiskt jävligt kul men slitigt!

Från Härryda drog vi till Ale.
Föreställningen där så har jag för mig att jag fuckade upp en replik. På ett sånt klantigt sätt att jag ville dö. Men vad ska man göra?
Efter det drog vi till Varberg och fick sova i ABF huset. Det var najst! MEn så jävla off. Alla dom ställena vi var på var så utsides. Man var på landet? haha.
Men Varberg var värst. Fast där blev man iallafall intervjuad av Hallands nyhterna! Det var lite ballt iallafall!

Den här natten fick vi äntligen sova i sängar det var så underbart skönt att få byta underlag från golv till säng! Vi bodde på vandrarhem.

Den här natten så var det inte mycket sovandes. Jag och Sophia skulle ut och röka så alla rummet gick ut. I slutet på huset ser vi ett öppet fönster. Så vi smiter dit och ser vilka som bor där. Det var Ante, Stefan, Rickard och Martin.

Det var så kul för efter ett tag så börjar Ante och Stefan driva med oss.
Dom släpper ner persienerna, och när dom drar upp dom så stor dom i någon sex relaterad pose. Dom gör flera stycken, men släpper ner persienerna i mellan varje. Sen efter en rad poser så ser vi en röv och vi börjar asgarva, nästa gång de drar upp ser vi en annan. Men i bakgrunden stor Rickard helt näck!
Shit vad vi garvade. Vi kissade nästan på oss.

Sen ser vi hur Rickard tar sig ut ur rummet helt näck, med en sko för sin kuk. Och helt plötsligt har jag han vid min sida. Och det var bara ännu roligare! Oh herremingud! Det var så kul! Det finns också inspelat! :P

Sen sista föreställningen, den blev roligast. För flera personer hade bestämt sig för att leka lite på den här föreställningen och jag var inte medveten om någontin så jag blev helt ställd!

Bland annat så skulle han som spelar min pojkvän slå ner en kille som "taffsade" på mig. Men då hade de ändrat så att han blev nedslagen. Så istället för att bli sur för att han slår någon, var jag tvungen att bli sur för att han blev nedslagen! Vilket var hysteriskt roligt! Jag ville bara skratta hela den scenen men jag kunde inte, jag var tvungen att spela sur!

Efter det så åkte vi hem hela natten! Under pausen vi hade under bussfärden så tog Ante och Stefan av sina kläder vid en Statiol mack! Och då fick jag idéen att gömma deras kläder så vi låste in dom i en av bilarna, fy fan vad kul det var! Och fy vad dom måste ha frusit! Galet!
Nej men kort och gott, jag hade så kul att jag knappt kan minnas allt! Wonderful! Sen var det helt galet!
/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback