Rvhl

Idag hade man en enda lektion som var idrott.
Tänk er gott folk idrott, och Jag var så duktig att jag faktiskt gick på den!
Idrott liksom, konditionstest..

Sen efter lite komplikationer så slutade man upp hos Lida, där jag och malin blev bortskämda av familjen Stukans kokkonster. Jadu, i det huset vet man inte när man ska sluta äta, maten är för syndigt god.
Lida, byta mamma med mig? ;)

Sen när vi var mätta och belåtna efter att ha retat mig och försökt få mig att spy. HAHA, det är inte snällt, nångång kommer det att hända att jag spyr, och då ska jag träffa er två ;)

Iallafall, om spyor är äckliga kan ni inte ens gissa vad som hände senare. Den upplevelsen som skedde därefter var verkligen inte av denna värld! Jag vet inte om jag ska berätta vad som hände bara för att skydda mig själv från väldigt upprörda kommentarer och även dom andra inblandade.

Men jag kan ge ett ord till er som ni kan få fantisera och leka med.
Men mer än det kan jag inte ge ^^

Ordet är
rövhål ^^

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback