Film

Igår åkte man till fejm för att kolla på film ju!
haha och det var inte en vanlig film,
det var vår musikal ^^

Gooood, så pinsamt.
Det värsta som finns är nog att se sig själv, (inte i spegeln)
och dessutom höra sig själv.
Det är en prövning.

Eh, det var kul att kolla på filmen.
Och sen träffa alla små fejmare;P
Alltid trevligt.

Det roligaste i hela filmen var att se mig brotta ner Wendy för andra gången.
Det hoppet jag gjorde var en solklar 10:a..
Snacka om att jag dök på henne.
Jag skämdes och garvade samtidigt!

När filmen var slut var det dags att dra sig hemåt.
Så man gick till busshållsplatsen.
Där står man och chillar med alla sköna fejmare.
Då kommer Lina med en pappers rulle.
På nått vänster så förvandlas den helt vanliga pappersrullen till först,
feta joint pappret, jag visste att Lina var en sån :O
Sen helt plötsligt så har den blivit en fredspipa som folk blossar från.
EEEH? Ja, vi är normala vi :P

Men Lina hon den där, missbrukar fedspipan och börjar slå mig!
HAHA, tro inte att jag inte kan försvara mig!
För det kan jag!
SÅ vi fajtas där tills lina viftar med pipan och ger upp.

På bussen sitter vi och snackar och håller på.
Helt plötsligt får jag en knäpp idé..
Och tar Ellinors skarf och drar den runt huvudet och leker pirat!
Eeeh?

HAHA, jag vet inte vad jag gjorde men jag vet att jag ansågs vara konstig ^^
Söt brud ^^
Sonia lekte papparazzi och tog några bilder på mig och alla andra i bussen.
Eh, så jag såg hur jag såg ut som pirat ^^

Vi kommer fram till tumba och vi beger oss till tågen,
när tåget väl kommer så stiger alla äckliga fjortisar på tåget.
Förlåt men jag tål inte dom.
Dom hade supit ner sig och drog bara runt..
Vi går så lång ifrån dom i tåget som möjligt..
Bara för att dom är så jobbiga.

Men sen komer två små tjejer och ska kissa mellan vagnarna..
Asså shit, dom kunde inte vänta 3 minuter till nästa station,
där jag vet att dom ska av,
och pissa i skogen istället..
Skabb tjejer.

Inte ens jag skulle göra det, och då är det illa att dom gör det ^^

På tåget satt det även en tant som led av nått.
Hon satt och mumla saker, sen så sa hon dom högt.
Till fjortisarna sa hon:
Stick, försvinn, DRAA! haha
och sen gick hon tillbaka till sitt mumlande om ingenting.

Sen sitter hon och stirrar på oss.
Hon säger hej.
Jag härmar henne och säger hej.
Hon frågade massa saker och jag ljög.
För hon var så jäkla konstig, fan vad jag garvade åt henne.

Jag trodde att jag skulle hem, men Ellinor hade planer för mig ^^
Jag skulle visst följa med henne och träffa hennes polare.
Så jag gör det.
Vi snackar en massa och så.
Tills klockan var typ mycket.
Då gick jag och Ellinor hemåt.

Och snackade om pinsamt roliga saker och garvade.
Asnajst faktiskt ^^
Aja jag dog såfort jag la huvudet på kudden.

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback