Fame im gonna live forevah

Skolan.
Nationella matte, ja du.
Musik, onödigt.

Jag stack till fejm efter att ha lekt gansta hemma och sprungit runt och ..
haha nej jag skoja bara, jag sov ^^
Jag springa? Sällan!

Iallafall, det börjar med att jag hör att Lina letade efter mig.
Så jag satte mig på golvet tog min bag och gömde mig bakom den.
Senare när jag gett med mig går jag till Lina iallafall.
Skulle aldrig ha gjort det.
Jag blev utnyttjad av Lina fejms DIva.

Hon sa att jag skule locka hennes hår!
Jag ba fett!
Det är liksom kul.
Med locka menade hon att hon la upp lockar, medan jag höll i locktången.
Kul.. nej!

Sen fick jag leka make-up artist för min lilla Jocke ^^
Det är såå kul att sminka han ;P

Sen tänkte jag ta en luft paus men då skulle vi ju börja showen lyckat!
På scen gick det wunderbart som alltid!
Älskar det, jag skriker av mig!
Feta bitchen jag får spela asså, stör mig grovt ^^
Fast jag ser likheter mellan kakatären och mig..

Bakom scen pågår det eviga kriget med backstage.
Fight fight fight! ;D
MEn hur kommer det sig att jag alltid är själv mot andra?
Enam är förhelvete inte stark.. inte jag iallafall!

Under pausen lyckades jag smöra till mig en sån där kom radio ^^
HAHA som alla Backisar har!
HAHA jag klura ut hur den funka och började prata!
Såklart så blev jag då råmobbad i lurarna..
Ensam igen!

Jag såg Sonja, blev kåt som fan och våldtog henne ^^
Som alltid ;) tss :P
Det var grymt härligt, vilket alla såg ..

Idag har nästan alla tagit mig på röven ^^
Yes..
Jajuste btw, skulle nä,na röv-tafsaren nummer ett.
Så nu är du nämd ;) Nöjd haha?

Jag drog i en backis ben för att han brottade ner mig på golvet..
han ba:
HÖH ser ni.. nu försöker hon runka av mitt ben oxå!
You wish ^^

Bara för att han råka gunga till, så såg Stefan och skällde ut mig!
Palla bara se när jag gör saker! :O
Alltid lilla gubben!

Så jag bestämde mig för att vara snäll..
Men nej?
Då var det fel på det med..
Oytun uppskattade inte det.
Stefan kolla snett på mig.
Sen när han skulle hjälpa mig upp så råka han dra upp mig rakt i hans nycklar..
Mmm huvudvärk!

Ja mer om allt det där orkar jag inte typa,
nån jag inte fick spendera så mycket quality time med var min LEsbian Lover!
VArt var du?
Måste ta igen imorgon!

Jag och Ellinor hade en jävla kul hemfärd!
Pissa i skogen bla annat!
Så kul!

Det är lugnt Ellinor, du kan få låna min livboj ;)

/ X


Kommentarer
Postat av: Sonia

hehe, det är lungan. Det kallas inte våldtäckt ifall man gick med på det ;). Du kan ju bara inte vara streight när jag är i närheten. Love u hun. ses på onsdag hoppas jag =).

2007-05-14 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback