Blank

Snacka om att man har varit fett men pissnisse trött idag?!

ajuste, palla nationella i spanska, jag sög balle där det gick åt pissnisse hållet.
Eeh, vad gör ungdomarna när dom gör nått?
Eeeh, jag fattar inte vad du är ute efter för jag fattar inte texten?
Aja, det sket sig iallafall..

Btw, hade idrott, FRI-idrott..
Varför kan det inte vara som det låter, liksom fri idrott, kom om du vill idrott.
Nej det var 100m som kändes som 1000 m inte för jag sprang men jag kan föreställa mig.
20 m där går min gräns.
Längdhopp..
man kan inte kalla mina hopp för ländghopp..
övertramp plus att jag kom två meter fram?

Spjut då?
haha neej inte det heller, jag hade kastat längre om gunnar hade stått där vi kastade.
Jajuste, tennisspelarna som lyckades skjuta iväg sin boll som var tvungen att träffa min rumpa.
mah.

Jag var mer intresserad av att kolla på fotbollen än allt annat.
Sen varva ner genom att jogga, haha nej det gjorde man inte heller.
Lazy mofo.

Jadu man trodde att man hade en fri lektion men nej..
Det var tydligen matte iallafall.
Kom dit försent lämnade klassrummet en kvart senare.
Man var klar.

Sen var det Italienska, ända lektionen på dagen man ansträngde sig.
Jag vill ha ett till MVG ^^
Satsa;D

Sen bar det hem, skoja till pianot som gick smoooth, hade inte ens övat en gång klarade det gallant.
Sen hem till dogen, men blev savad av syrran.
Hon knatade istället, tack!
Ingen matlagning heller det gjorde systern oxå.
YEEY!
Mamma är borta annars hade hon gjort maten.
Fick halvrå fisk. mums ^^

Mamma ljuger om sin ålder, min bror gick på det när han var liten.
Mamma hade sagt att hon var 25 när han frågade om hennes ålder.
Min bror berättade det för sin dåvarande lärare.
Läraren sa att det inte var sant.
han:
Meen jooooooe, min mamma säger att hon är 25!!!

Söt bror man har!

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback