Söndag 4/3

börjar med..
Det mest oförväntade har hänt. <-- fuck.
Tankeverkstaden är igång. <-- Full rulle.
Suck.

Idag sov jag tills jag blev väckt, av Empsilainen. <-- Min kusin, mammas sida.
Typ vid ett?! <-- Mmm, yes...
Hon ville säga att vi skulle hitta på nått idag.
Hon snackar typ i sjuttielva år innan hon lägger på.
Har skavsår i öronen ^^ <-- Tack!

Medan jag väntar på Empsi, så ligger jag och läser min bok.
Gaah, så bra haha!
Hon kom vid fyra. <-- Snabb tjej..
Vi käkar lite senare mat, och då börjar vi snacka om sex och sånt.
När Emi kommer in på ämnet analsex så kommer vi på att mamma sitter och lyssnar.
Hehe, jaah! det blev pinsamt för oss båda! ^^
Så vi börjar typ asgarva som fan!
Jag inspirerade Emi med lite Zenya musik.
Så vi bestämde oss att hon skulle komma hem till mig nästa helg och fixa iPoden.

Sen smörade jag till min syrra att vi ska få fika på hennes jobb.
Så vi drar dit och får gratis fika.
Jag tog en Hallonmuffin och Mocha Blanco.
Mocha Blanco likamed feta orgsamen! <-- Skojar inte.
Emi tog Morotskaka och varmchoklad med grädde. <-- Mitt var godare ^^
Där fortsätter vi våran konversation om allt och inget.
Askul, plus att vi lyssnade på varandras iPod.

Sen var det dags att åka hem.
Och jag lät Emi ha min iPod den här veckan för att jag är så snäll!
Och nu har jag suttit hela kvällen och lagt in min musik på hennes.
Fan va cooolt! <-- haha ^^
hon kommer typ dö sen av Pure pleasure!
Iallafall hade lite small talk with Lida nyss och ja hon skulle sova och det borde jag oxå.
Skola imorgon ju.
Inge mera lov. <-- Stön!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback