Onsdag, sucks

Ja idag är det då onsdag.
snacka om den segaste dagen på veckan.
Jag börjar morgonen med att försova mig och det var min mami som väckte mig
Så hon skjutsade mig till skolan. <-- Mmm, lyx.
Så jag kom i tid iallafall.

Lida börjar morgonen att bli utkastad från matten.
Bra jobbat guzzen ;)

Vi kämpar vidare.
Rakt igenom sömnpillret-Evas lektion.
No comments.

Lunch.
Jag har dåra inget kort så jag får egentligen inte äta.
Men så har det varit ett tag.
Och vi smyger in i matsalen och äter från varandras tallrikar.
Men fan, idag när jag var såå hungrig kommer kocken och tar mig på bar gärning.
Men jag var ju hungrig så jag var automatiskt grinig.
Men under kan ske :O
Kocken var snäll idag?!
Och fixade fram en tallrik åt mig. <-- Hallelulja!

Engelska.
vad ska man säga?

På rasten gick vi ut en snabbis och blossa.
Dom som har kort är Malin och Adia.
Lida hon trögade sig med någon människa som var påväg att gå och vi pallade inte vänta.
Skolområdet var öde.. Ingen där förutom vi.
Jag malin och adia, tänkte samma tanke!
-LIDA HAR INGET KORT! HAHA
Så vi sprang som fan mot dörrarna för att öppna dom med kortet.
För att snabbt stänga dom så Lida skulle bli utlåst.
Men den filuriga fisken fattade.
Och kubbade efter oss.
Stackars Malin fick hjärtattack för att hon blev så stressad haha ^^

Svenska.. oh no. gunnar.
Idag på svenska lektionen var gunnar störig som vanligt.
Det är som om han tar alla ursäkter till att kasta ut oss.
Ja, han tänkte kasta ut mig bara för att min bläckpenna inte fungerade?
Man ba, eeeh?

Den lektionen lekte jag smygfilmare.
Tog Lidas mobile och började smygfilma Gunnar.
Men han busta mig.. FUCK.
Och skrämde skiten ur mig när han röt till.

Vi skulle lämna in uppsatserna idag.
Och då kom den eviga frågan upp:
Varför kan inte vi maila till dig?

Herregud, vet inte han hur en mail fungerar eller?
Vad är problemet liksom?
Har han bara mailen till sina kontaktannonser?

Vi gjorde en utvärdering:
Hur var instuktionerna?
Det var upprepande, men bra. Ibland. Kanske. Inte.
Fritt Arbete.
När då?
vad har du lärt dig av detta?
Man kan inte maila Gunnar!

Gunnar är en mycket underlig man, han har en penna.
Den pennan vakar han över med sitt liv.
Rör du pennan kan det leda till oväntade konsekvenser.
Gunnar kan få utbrott eller röra dig med sina svettiga händer.
Man kan likna hans händer med Lidas. Dom är lika svettiga..


Gunnar: Lida.. Im your father!

Jag var helt säker på att Gunnar försökte sno min penna så jag slänger handen på pennan.
Då känner jag det..
Den blöta svettiga handen som gräver ut pennan ur mitt grepp.. <-- USSCH.
Det var hans älskade penna som han ville ha.

Muy stördo.

Jag och Steffi hade ganska kul innan Italienskan.
När hon skulle förklara sin situation för Hussein.
Utan att avslöja att det var hon.
Sen säger ho natt det är jag som var i det där "triangel dramat"
Haha aa visst hurru ^^
Det blev väldigt komiskt.
Speciellt sen när vi skulle försöka gömma oss för Stefania <-- läraren
För vi var försenade.


Aja efter att ha nypt och bråkat med Hussein med Steffi på axlarna.
Så springer jag, med steffi på ryggen till klassrummet.
Ser ett hinder.
En lärare.
Försöker smita smidigt förbi.
Men ack!
Han fick steffis fot på sig och blev muy arg!
HAHA Humor.

På italienskan så spenderade jag och steffi tiden med attleka med lidas make up.
Sen hittade vi den såkallade läppförstoraren.
Malin blev hetast, hon såg ut som en polsk hora med sina vackra läppar ^^
Sen övade jag italienska med att skriva mkt fula meningar på tavlan ^^

End of the day, eller nej.
Malin försökte lura mig lite vid bussarna, kliver på 722.an
Sen säger hon att den åker precis precis innan 713.
Så jaghoppar av och då börjar bussen precis åka :O
typ 9 min innan 713.
Jag ba fan.

Sen stannar den plötsligt så jag springer efter och hoppar på den igen.
Bussisen och jag garvade lite (;
Fan jag fick panik på bussen den åkte du åt helvete :O
Men det fixade sig sen ha ;D

Nu är det
Slut

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback