Huset, steff 17 grattis!

Ja, dagen fortsätter ju!
Efter skolan drog man till la casa.
Chillade lite och såg Tina mata Rambo <-- Med äckliga grisöron..
Ja det var inte det mysigaste ^^
Sen så plingelinga Kukan <-- Lida.
Så man drog dit fort som fan.. hehe (;
Kommer hem till Lida och Mirsad ropar:
- Seniia? kom hit..
Lida:
- men va fan.. ooh neej. *suck*
Ropar till sin pappa:
- ZENYA, pappa..
Jag går dit.
Han kollar på mig.
- Vi har träffats förut?
- MEN ja pappa.. Det har ni.
- Okeej hej!
<-- skakar hand med fel hand
Lidas pappa berättar en uppsats om mitt namn haha.
Om att det är bosniskt etc. och Lidas mamma var riktigt söt idag.

Vi fixar oss, blir fett oroliga att vi inte ska hinna..
För att Lida var tvungen att gå på toa.
Och alla vet att det tar sån jävla tid.. <-- Usch.. *rysning*

Möter upp Adia, som var riktigt söt idag! <-- Ja Lida.. Du var oxå fett Kaaat!
Åker in till Skärholmen för att äta mat i det där nya stället.
Jag och Lida kekar vedungsbakad pizza <-- Mums!
Adia tog kebab, vilket är så ovanligt ^^ <-- host
Steff kom dit och dagen idag är hennes.
Gratts lilla skitunge på ett år kvar till 18 års dagen ;);)
Sen drog vi igen. <-- a Huddinge ;P
Adia och jag lyssnar på Superfitta,
såklart ska hon komma på saker till musiken ^^
Så vid dom ljusa slagen så låtsades hon "spela" på kulorna ^^
det var så klockrent, grovaste skratt tillfället!

Kom till Huddinge efter att ha släppt av Steff.
Vi var fe tidiga och det var pinsamt.
Blev insläppta på Huset av han som tog alkotestet på Lida och mig!
Pinsamt om något, började fundera om han kom ihåg oss ;P
Iallafall, Lida började såklart snacka med Eating Pebble.
Hon planerade fan hela deras uppträdande nästa vecka. <-- Och en annan suprice?
Iallfall vi kunde inte stå ut den monolog som hade börjat.
Så vi smet, fort som fan.

Efter det kom ännu mer pain.
Yrla eller ylra? <-- eller vad kvinnan hette.
En ton och hon hade förlorat mig..
Kan inte direkt kalla det hon gjorde skönsång.
Lida hade kommentarer om henne direkt:
- Femme flata.. <-- Mjo kanske det tänkte man..
Hon upprepade flera gånger att hon trodde att det var femme flator på scenen.
Sen så fick man en hint om att det var sant!
Hon som sjöng sa att en låt var tillägnad hennes vän.
Men hon var inte där, så då blev den till tjejvännens flickvän istället ^^
- femme flata!
sa Lida typ överlägset.
Sen så efteråt sa hon som presentera att dom ksulle spela på nån feministisk grej.
Och ja Lida hade rätt! <-- För en gångs skull!
Fan vad hon ska ha saker emot femme flator idag ^^

Sen var det in i stora lokalen där skulle man få se magdans <-- Kristiina.
Shit shit shit! Säger jag bara.
Jag blev riktigt imponerad! <-- Så bra!
Shit Kristiina du har talang!

Efter henne var det Ung utan Pung! <-- Teater/musik grupp
HAHA lida försökte lura ut oss!
Adia och jag vägrade det!
Tur det, för det var askul!
Fy fan va humor det var kan bara säga vi garvade som fan. <-- Och dom märkte det^^
Som ett tillfälle sa jag bara Jaa!
Det var en fråga riktad till killarna
Och han ba:
- Ja han därborta ser ut som en kille men han är antagligen en tjej. 
Sen pekar han på mig
-Hon däremot, ser ut som en tjej.. Men är antagligen en kille då ^^
Dom hade störtsköna scetcher.
En scen så kunde jag inte låta bli att kolla på killen paket.
Men jag får ju inte säga paket av lida. <-- Varför?
Så.. jag tar det igen..
En scen kunde jag inte låta bli att stirra på hans kuk ^^ <-- hehe (;(;
Roligaste var när dom hade klätt ut sig till tre olika cunts och dansade och sjöng ^^
Det var verkligen humor! <-- Så fula dom var!
Men det var askul!

Sen efter det gick vi ut och började dansa till nån låt.
Och sen tog Adia och Lida i ordentligen!
Adia knoes how to move! <-- Ligger i blodet.
Men Lida.. hon kan inte.
Visst Adia?
Ehm, ja hon visade sin ragga kille dans.. <-- Vackert, mycket vackert ^^
Sen frågade Lida:
Vad är Thailands huvudstad? till en het kille.
han ba??
Lida:
BAAAAAANG- COCK!
Han fick en grov chock! ^^

HAHAm han som tog alkotestet på oss sist kände igen oss.
Och immiterade lidas och mitt försök att komma in.
Han med gnällig röst:
Men vi ska kolla på vår bror.. vår bror.. snälla.. Septima?!
Jag vet inte hur Lida kände sig, men jag skämdes ^^
HAHA
Lida byggde på vår fula lögn!
Nu väntar jag bara den dagen vi ska bli busted. <-- Nort fun ;P

Jag pallar inte skriva mer.
Men är fett glad över att höra att Adia kom hem safe! <-- Var fe orolig!
Som Adia sa idag:
Fan det blev ingen birra idag. ^^

Men det kanske blir nästa helg?
För vem är ensam hemma då? <-- Zenya kanske?

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback