Girls Night. Lör

Beware: Ordningsföljden i detta inlägg kommer vara lite konstigt. För jag kommer arligt talat inte ihåg i vilken ordning händelserna kom i. Vet inte varför, men så är det.

Lids och Melws kom till mig nån gång på dagen
Solen sken och fåglarna kvittra. <-- Poet
Ja solen sken iallaflal så det var ju perfect väder för studmattan.
Så vi drar ut dit och hoppar som fan :D
Och Lida stönar. <-- Som fan

Vet inte hur det gick till men plötsligt gick det lite hett till på mattan.
Malin fick låtsas vara en man och Lida var horny ^^
Så dom posar och jag fotar med Malins mobilkarmera haha
Det var fanimig heta bilder, man malin var anonym med huvan över ansiktet.
Medan Lida uttryckte hela den sexuella känslan med ansiktet.
Pure Pleasure. 

Snacka om stört egentligen, men men.

Senare kommer Andrea.
Vi möter henne vid stationen och vi går till centrum med El Rambo.
Som piper som ett jon.
Vi går in i affären och börjar shoppa. <-- Zenya stod för kalaset.
Sedan går vi in till video butiken där vi kollarefter skräckisar.
Som redan var förutbestämt. <-- Andrea hade inget val!
Ja vi lämnar centrum och jag var 200 kr lättare.

Vi hyrde Besatt (the exorsism of Emily Rose) och The Omen (den nya verisionen)

Påvägen hem från centrum så slänger Andrea ut sig:
- Jag hade den längsta orgasmen igår.
Såklart spetsar Lida öronen.
Nekar inte till att jag också lyssnade.
Ja, såklart så lyssnade malin också lika mycket som jag.
Men Lida var inne i historien.

Vi kommer hem till mig.
Och det bär av till studsmattan direkt.
Malin, Lida och Andrea var som jag vet inte vad på studsmattan.
Haha det var kul att se dom.

Sen var det dags för lite vattenpipa. <-- A la kul ^^
Så vi sitter alla där och blossar när plötsligt El José ringer <-- Josef, Anderas boy
Hon har lovat att sluta röka för hans skull.
Men hon råkade säga att hon rökte vattenpipa och Josef lackar och gör slut?
Man ba men shit?
Iallafall så det blir trouble in paradise.

Vi gick in efter det och baka paj, som var Lidas idé...
Men det slutade med att malin fick göra grovjobbet.
Hon blev så dissad av Lida för Johan. <-- Snäll tjej.
Jag kände att jag absolut inte var välkommen i pajbakandet för mitt ingrediens val.
Fuck you säger jag bara, skulle bli så god om vi hade haft mer socker ^^
Jag ska baka feta pajen till er på mitt sätt och så ska ni få smaka. 

Citat; Lida skriver,
"Sug min fitta"
"Då får du shavar den först"


Haha snacka om att Lida lackade ^^
Den håriga cunten är omtalad.

Sen var det mer pipa haha.
Då öppnade vi vår dricka.
Ha, Lida ville ta i röken bara för att den var så tjock så tänkte jag säga till Lida innan jag blåste ut.
HAHA, ni skulle hört hur jag lätt.
Lät så fuckin' fucked up att det inte var sant.

Så dagens citat blev:
"Fånga den, fånga den"
Jag antar att det var jävligt kul just för att vi inte var nyktra längre.
Neej, ärligt det lät kul. <-- Man måste höra det!

Vi går ut och hoppar lite studsmatta igen denna gång var vi lite mer flumbarn.
Josef var lack och hade ringt ett ex antal ggr.
Jag och han hade värsta allvarliga snacket. <-- Snacka om diskussion
Tillsist så bestämde han sig för att komma hit.

Andrea fick panik för hon luktade rök så jag tvättade hennes hår fort som fan.
Hon pallade inte erkänna mer.
Sen skulle Lida och jag hjälpa henne att få det torrt och borstat.
Men fan, istället för att vara effektiva var vi destruktiva.
Vi slet och drog i hennes stackars hår. <-- Oh, poor girl
Men tillsist var det torrt och någolunda fint.
Så vi sticker för att möta dom. <-- han hade med sig polare
Dom hade tagit en fuckin' jävla taxi från Söder.
Bara för att träffa henne. <-- Söt kille.

Josef y Andrea hade deep talk.
Maximillian och hubert eller vad fan dom hette smet iväg.
Jag stod nånstans mittemellan.
Sen kom Lida och Malin dit och joina oss.
Tur det kände mig lite fel placerad.
Lida och jag ordna ett spottävling.
På skojsskull sa jag den som träffar Andrea får en hundring.
Trodde ärligt att ingen skulle göra det.
Men jo.. Jag gjorde det. <-- Mitt i skallen!
HAHA.

Lida och Malin drog tillbaka hem till mig.
Jag höll Andrea sällskap medan vi väntade på killarnas taxi.
Då gör Hubert en kul grej.
Han knäpper upp två saker på axlarna på sin kavaj.
Asså typ två tygremsor och säger kolla in batman när han flyger.
Och så började han gunga upp och ner så att remsorna fladdrar.
Fyfan vad dumt det såg ut :D
Garvade som fan.

20 min senare kommer taxin och Josef och Andrea är sams igen.
Och dom kramar varandra och säger hejdå.
Och dom stack.

Fan, jag tyckte Hubert eller vad nissen hette var het.
Shit asså ^^

Vi gick tillbaka in och skulle börja kolla på skräckisar.
Jag hittar Lida vid min data.
Och jag vill bara säga:
Lida du är lycklig lottad som är omringad av så fina vänner som du har.
Le, och var glad över det :)
Sånna vänner som ni är, så kommer vänskapen alltid finnas där.
I våt och torrt.
Jag kan sätta mitt liv på det!
Ni två asså. Lovar det.


Vi började kolla på besatt..
Malin sa att ingen fick skrämma henne för hon tål det inte.
Oh helvete, jag tål inte ens skräckisar.
Mina nerver tillåter inte det.
Jag spelar alltid iskall och säger att jag gör det. <-- Macho
Men om ni bara visste hur jag egentligen mår ^^
Nu kanske ni fattar.
Efter den filmen så var min puls över 180.. <-- Skojar inte.

Andrea somnade på soffan.
Vi säger så här, Malin såg henne först och kunde dra slutsatsen att hon drömde om Josef.
Paparazzi Malin fotade Andrea där hon låg och höll om sitt bröst i ett stadigt grepp.
Och såg allmänt horny ut haha eller nått ;)

Vi gick ut på altanen och blossade.
Vi snackade om hur kallt det var.

Förfakta:
Man driver alltid om hur torr malin är, hennes hud och allt. Hon är Absolut Torr.

Jag:
Det är som day after tomorrow.
När jag och min mamma såg den så frös vi, fast det var mitt i juli.
Men fan där gick dom klädda som vi gör på vår vinter.

Malin:
Aah, liksom det var typ - 50 på filmen.
Och det kan det vara i Norrland.
Det var det en gång när jag var där.
Alltid frös, ögonfransar, läppar allt! All fukt.

Jag:
Snacka om torr du måste ha varit då.... höhö
Lida och jag fann det väldigt roande!
*High five*

Malin går på toa, Lida skräms.
"CARPE NOCTEM, one, two, three, four, five, six"
"Fy Fan Lida, jag sa ju att jag inte ville bli skrämd."

HEHE
Dagen var så underbart kul. Tnx for a lovely eve ^^

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback