Chill med Lida

Lida och jag har precis ätit.
och jag sätter på Ars Amandi.
Jag confessar att jag seriöst börjar gilla Ars Amandi.
Lida erkänner detsamma hahaha.

Där ligger vi och lyssnar på where were you och käkar glass.
Sen sätter jag på Green Day - Jesus of Suburbia och vi ligger där och njuter..
Lida berättar om videon, the uncut version.
Hur het killen är och jag drömmer mig bort bland mina minnen jag får av låten.

Efter att jag gjort en makeover på Lida <-- Som hon gillade
Det var hett.
Så drar vi iväg.
Jag skulle till teatern och hon hem.
Teatern var helt uthärdlig idag faktiskt.
Blev lite komiskt när jag skulle vara pissarg och det ända ljud som kom ut ur mig var när jag hickade.
Fan vad vi garvade åt mig.

Påvägen hem i Tumba kommer det fram en asläskig man och vill börja prata med mig.Men när jag såg hur hans hand närmade sig mitt ansikte gick jag snabbt därifrån och försökte ringa Lida för hon lova att svara.
Men den fittan gjorde inte det ;)
Men men.

När dörrarna öppnades på pendeln i tullinge stod en söt söt kille och verkligen gav mig ett strålande leende.
Snacka om att mi ndag var gjort.
Så så så söt han var, grr mums!

Ledig imorgon!
Fan va skönt, på eftermiddagen så ska jag på min andra intervju.
Nervöst!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback