22/3

Oh GRATTIS MAMMA :D
och Kristiina förstås (:

Idag så var dagen som den var!
Helt normal, inget speciellt faktiskt!

Jag hade bokat träff med Jessi idag och det blev av innan jag skulle hem och gratta mor min!
Jagh ade bokat med Jessi innan jag ens tänkte på att det var min mammas födelsedag den här dagen.
Duktigt Zenya.
Iallafall snackade med mamma och hon sa att det var chill!

Lida hängde med på mitt piano idag.
eeeh, när jag sitter där på lektionen så är Lida utanför och snackar med Johan.
Jag har sagt till henne att hon inte kan låna min mobil.
När jag sitter och spelar knackar hon på och säger:
eeh,ska bara hämta MIN mobil.
Hon syftade dåra på MIN mobil.
Jag kan ju direkt inte säga nått.
Så jag bara låter henne gå med MIN mobil.
Vad gör hon?
Gissa..
Hon ringer Johan! Fast jag sa att hon inte kunde.
Dumma idiot!
Aja jag skyndar mig ut från lektionen när dn var klar för att stoppa Lida.
Men hon hann prata en liten stund.. Fan :P

Juste Jessi var det ja.
Hon och jag och Lida tar tåget in till stan.
På tåget sitter det två invandrar-tjejer.
Dom säger nått som lät så fult.
Lida härmar såklart dom.

Ena ba:
-eeh ursäkta.. Sa du nått eller?
Lida:
-eh va jag? :O
-Ja du..

-Nej jag sa inget, *fniss* det var någon annan.
-Vadå jag hörde att det kom ljud därifrån.
-Men jag har inte sagt nått.
-okej..

Lida och Jessi typ kämpade emot garvet.
Jag vet inte hur jag kunde hålla mig från att garva helt omöjligt!

Btw, Lida försökte lura tåg-tiggaren att ta godis istället för pengar.
Men han såg det och alla började skratta ^^

Godiset kom från Mauritcio som jag träffade påvägen till tåget.
Han gav mig en hel påse godis och ett bröd. Så söt!

Vi kom in till stan Lida lämnade oss och tåg tuben hem! :) Love.

Jessi och jag fortsatte till HM.
VI skulle testa lite udda kläder.
Jag tar nått som jag trodde var en klänning.
Kollade inte så noga.
Men vet ni vad det var? :O
Det var för fan en sparkdräkt! ^^
Ne men den där Madonna fula saken..
Den var det..
USCH!

Jag provade den och jag lovar jessi ville så ta kort på mig..
Men det var så fult.. usch!

Men han som jobbade vid provhyttarna sa att han älskar den.
-Gillar du den där Madonna catsuiten?
-I looove everything that is seexy ; )
-eeeh hehe okej!

Efter att ha köpt ett par solbrillor som Jessi gillade så drog vi mot Djurgården.
Vi promenerar och tåg massa fula bilder ; )
Zenya goes Fjortis överläppen och Jessi posar med sina nya brills!

Vi kom fram till vårt mål. Djurgården.
Där hittade vi Gunnar Wennerbeck.
Jag posar lite med han, jag stod framför hans könsorgan.
Det ser seriöst ut som om jag blowar han på bilden?!
Inte med flit..

Vi busar runt på djurgården jag pissar i buskarna.
Jessi springer runt och leker fotograf.
Sen var det inte så mkt kvar vi busar oss tillbaka med bussen.
På centralen så springer jag runt och leker vimmelfotograf typ.
Tar kort på allt som rör sig.

På en bild kollar en tjej rakt in i kameran och ser asdryg och ful ut.
Verkligen bitchy.

Palla med sånt liksom.

Dagen idag var trevligt med Jessi.
Måste göra om det, snart!


Sen var dagen hemma med mamma mycket mysig faktiskt!
Tårta och allt!
Mamma fyllde 20 +
som hon har gjort nu i ett antal massa år.
15 år tror jag?

Haha fråga mig inte hur gammal min mamma är påriktigt.
Seriöst så vet jag bara att hon är 20 +
Mer exakt ålder vet jag inte.. ;P
PIIINSAMT!


/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback