17

Hey lover hey honey!
Guess what? I'm fucking one year away from being 18 ;D
Egentligen palla fira 17 års dagen, det är bara så deprimerande att inse att det är ett år kvar tills det viktiga åldern kommer. Det är som att bli snuvad första platsen. Eller som att inse efter att ha sprungit 1000 meter att man måste springa tusen till. Liksom hur kul är det?

Men vad fan man ska ju inte klaga, det är inte långt kvar skaru se! You got to have a little bit patience!

Om 3 och 50 minuter så var det 17 år sen denna vackra skapelse föddes! ;D
Ungefär, typiskt att när jag föddes så gick alla klockor på sjukhuset olika så dom kunde inte fastställa exakt när jag föddes.. Jippie, vaddå särbarn?
Undefär kvart i 6 föddes jag iallafall... Men det är ju då ungefär. Kul..

Vad jag ska göra idag? hmm vettefan, äta middag ute med familjen och sen.. Överraska mig :)

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback