Paj

Blev mött idag av Malin när jag skulle åka hem, hon åkte in till stan bara för att jag skulle få sällskap hem ;P
Och med sig hade hon den efterlängtade blåbärspajen hon hade lovat att jag skulle få smaka på, haha trodde inte att hon skulle ha med sig den men hon håller vad hon lovar och i sin väska hade hon den:P

Iallafall, vi står på perrongen, efter att vi hade gått bakom sandlådan så jag kunde göra bus ^^, och röker. Då kommer en snubbe fram och frågar om en tändare, min var någonstans långt borta så jag skickar över det till Malin som rotar i sin väska och tar fram tändare och en låda.
-Här är din blåbärspaj Zenya!
Killen kollar på lådan och jag säger:
- Den är MIN! :P
- Aha så den var inte till mig alltså..
- Nepp!


Vi går iväg. Sen när tåget rullar in och vi hittar våran plats så ger Malin mig min paj. Mums!
Och utanför fönstret står Mr. Tändare och blossar. När Malin säger det så kom jag på att jag ska sukta han med paj. Ha och så får jag ögonkontakt och då tar jag en bit paj och stoppar den i munnen och visar hur mycket jag njuter. Han försöker kontra med en påse Gott och blandat, Men nej det går inte att sukta mig med det. Blåbärspaj knäcker det. Så jag fortsätter med att sukta killen, sen för att retas tar jag upp en sked och för den mot fönstret för att "mata" han. HAHA snubben öppnar munnen och låtsas att äta den och fan vad kul det såg ut. Men jag stoppar in det i käften och lipar åt han, och han lipade tillbaka.. Men det var mer en förförisk lipning haha fick sånna vibbar... Urk! Shit, som Malin sa senare:
- Fan vad synd att jag inte tog en bild!
Och det var det verkligen, en bild säger ju mer än tusen ord! Snacka om att den hade varit kul att ha!

Tack Malin för pajen, det blev en rolig fikapaus ^^

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback