Sweet 16.

Jag börjar dagen med att sjunga^^
Sången var:
Ja må hon leva, ja må hon leva etc etc.
falskt som FAAAN! <-- skojar inte.
Tycker synd om Roxie som fick vakna av det.
Snacka om brutal uppvakning på sin födelsedag.
Men det är därför man ger paketen efter man har sjungit.
För att gottgöra personen. <-- A-ha, Pling! eller hur :P
You got it?

Aja, så man langar lillasyrran sin present. <-- hon är min utbytesstudent.
kramar och drar till skolan.
Allt detta hände inom loppet av en kvart.
Nytt personligt rekord.
Hann göra mig i ordning på en kvart. <-- förtjänar en medalj. (;
Om inte mindre <-- Ha, ännu bättre.

I skolan springer man runt som en tok,
med en Sverige flagga i högsta hugg.
Jag jagade Roxies polare för att få dom att skriva på den.
Jag lyckades hitta några ;P
Den sötaste av alla som skrev var en Adrian.
Naaaw, skit sött ju.
Är inte direkt hennes polare bara klasskompis.
Men han ba:
- ehm, kan inte jag få skriva nått? *puppy eyes*
<-- söt!

När dom var klara så var det bara att lämna över flaggan till..
Malin, Adia och Lida.
Ehm, ja den kommer aldrig bli sig lik.
Dom tre likamed Katastrof. <-- men en posEtiv sån ;)

Citat från flaggan.
Take care! From the only negro in town.
<-- gissa vem som skrev det?
Söt, visa pattarna om du vill.
<-- Malin, svårt att gissa?
Men jag vet att du kommer sakna Katen Själv och hennes våta cunt.
<-- ... Lida

Själv skrev jag.
Jag kommer alltid komma ihåg första gången vi snacka,
jag ville gärna prata med dig.
Jag visste inte då, att den tjejen som lyssnade på min mp3
skulle senare bli min vän och syster för livet.
Jag älskar dig mer än du tror!
Vi är riktiga systrar, vi "lånar" kläder, pratar skit, hjälper varandra,
torkar tårar av sorg och glädje, bråkar, blir sams.
Men främst av allt vi skrattar och njuter av varandras sällskap.
Hur ska du klara dig utan mig som passar dig?!
Uppför dig nu lillasyster!
ÄLSKAR DIG, Zenya.    <333

Hänt runt kalasbordet.
Bordsbön+ sång.
Bön till Allah, lett av lida.
Bön till Allah, på afrikan språk. Lett av adia.
Hare Krishna, hare rama. <-- Lida.
Tårta, mm mm mm!
Yap garva tills tårarna kom..
En massa snack om Lidas håriga cunt.
AKA, Bush!

Hänt runt bordet, enligt Lida.
Lida blev kåt.
Adia knullade.
Krissy(Yap) slickade.
Zenya blowade.
Malin analade..
... ROXIE!

Dagen idag var konstig.
Dagen idag var Roxies.


Love X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback