Skolans kommentarer!

Jag är i datorsalen!
Har smugit mig inpå bloggen.. <-- sneaky bitch.
Vi ska jobba med svenska men Gunnar, ja han äger ingen hjärna..
Så man sitter just nu på webmessenger och helgon..
Medan adia spelar äkta niggah dunk!
Snart börjar väl Gunnar shacka some ass..
Skoja han lackade precis på Adia. <-- FUCK

Ehm, lida har nu sagt håll käften minst tre 3 på 2 sek.
Nytt rekord?

Naa, hon är ganska grov.
På mångfa ställen ^^
Typ hennes cunt?
Grova hår och kluvna toppar!
- Zenya? Vill du se det nu?
 Det kluvna hårstrået på min cunt?
 - Nej men fråga Malin..


Ja apråpå malin, hon haschar fortfarande..
Ögonen är fortfarande röda..

Oj ja, Adia hon har fortfarande inte grott en hjärna.
haha ;)

Och jag, är lika underbar som alltid!

Lidas true love, Paulo Di maulo hade lite snick snack med Lida.
Lida:
- Gissa vart jag kommer ifrån :):):)
 Säg inget!
- Helvetet!!

LIDA SÅ ÄÄÄÄGD!
BUUURNED!

Juste, på engelskan.
ERJA? Vilken sida? Which page?
Jonte helt random:
- Sida 177 som bussarna hemma på ekerö.
  Ja, 176 går oxå..


HAHAHA söt jävel!

Sen roligaste.
Största icke svennen Kurdia
Han snacka som en pure svenne, mer svenskt än mig!
:O
- Är det någit fel med att vara svensk?
<-- HAHAHA, Liar Liar pants on fire.

Gunnar har redan pajjat en dator, trodde seriöst att han skulle piska lida med en musmatta.
Men sån tur hade vi inte!
<-- FUCK

Peace and love från G korridorens datasal.


ps. Steffi är faktiskt söt! ds.
ps. ps. Lida är påväg att bli utkastad, men hon strejkar.
GUNNAR vart är min mössa, min mössa. jag går inte utan min mössa. ds.ds.
ps.ps.ps LL en kod om Gunnar kommer ds.ds.ds
ps.ps.ps.ps Choro kommer och uppmanar Lida att
" stå för sina rättigheter" ds.ds.ds.ds.
ps.ps.ps.ps.ps Adia sjunger om Gunnar:
Vart är guuu-uunnar? Vart är guu-uu-nnar.! ds.ds.ds.ds.ds.

// X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback