Normal dag, relativt sett

Ja, dagen startar att man blir väckt 5-6 ggr på en timme. <-- TACK!
Och jag försöker envist somna om.
Men ingen respekterar det.
Är det förbjudet att sova förbi tolv?
Aja, ett var ett sms.
Sen var det syrran som leta efter Dip-fuckin-linern.
Vaddå varför skulle jag ta den? <-- hehe 8-)
Sen var det Roxie Foxie, som öppnar mitt fönster.
Vaddå? Vill hon att jag ska frysa till döds? :O
HAHA.
Sen, var det Angie. <-- syrrans polare.
Som ringde och ville att jag skulle klippa henne.
Sure ställer upp.

Ännu en gång försöker jag somna om.
Men fan hundjäkeln var horny som fan och kunde inte sluta gnälla.
Ska kastrera den Jä*eln : ) : )

Aja så upp bär det.
Klippas blir det.
klockan blir senare.
Jag lägger mig på sängen.
Lida ringer. <-- typiskt.

Stressar mig som fan fan fan att komma in till string och rädda henne och Adia från Italienarna.
Så fort som fan gör jag mig iordning.
Käkar inget för Lida lovar att köpa mat åt mig. <-- Love<3
Sätter mig på tåget.

Kommer fråm och blir mött av Adia Lida och italienarna.
Dom presenterar sig.

Haha, jag trodde en sa:
-Du är CP
Och jag blir ställd och säger :
- hmm, tack..
Men det visade sig sen att han visst bara hade sagt sitt namn. <-- Pinsamt!

Vi drar hem till Adia.
Har mött upp malin påvägen.

Hemma hos Adia , så käkar jag och lida.
Sen blir malin lite sugen.
När malin precis ska börja käka så "tappar " Lida byxorna och böjer sig fram och visar ANUS för malin och säger:
-Smaklig Måltid, Malin  ; )
HAHAHA!
Sen hör man hur någon säger:
-URSÄKTA?!
De var Adias mamma som passerade köket och såg Lidas cunt.
FY FAN! Vad vi började garva. <-- Skojar inte!!

Jag fick ont i magen. <-- helt seriöst.
Det kommer sluta en vacker dag att jag är ett psykfall.
Tack vare mina vänner!


Love X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback