Människans fel

Igår var den dagen då skolan började.
Den dagen styrker bara min teori om att 2007 kommer bli ett fucked up år.
<-- Tro mig

Ja iallafall.
Kom till skolan med malin, dan och mig själv. <-- Check
Vi snackade lite, catcha up lite sådär.
Kommer till skolan ser Kitten och Anette. <-- Check
Lika vackra som vanligt. HAHA 

Ser Adia den lovely varelsen. <-- Check
Men Lida var borta?! <-- Not check

Hmm.. slaskmuttprutt.

Buon Giorno, italienskan började.
Fuck. Ingen lida.
Satt och smsa henne på lektionen.
Var pissed för att hon inte kom för att hon hade ett skäl.
Grundat av ett fel som hon är i. <- Love lida, du är i ett fel. Flippa inte.
Förteller mer fejs tu fejs :)
Hon kom till skolan <-- Check.
me went happy.

Aja nu kom matte timmen.
Allt är chilll sitter och arbetar.
Men plötsligt ringer min sångpedagog. <-- Fejm Linda
Ska tydligen uppträda på spinnrocken nu ;) <-- KAAATHIING!
Går in igen. Jobbar och snackar som vanligt.
Sen smsar Slida mig, för hon hade smitit medan jag snacka i tele you know.
Öppnade luckan för att stoppa vibrationerna.
Svarade inte på smset. <-- Notera, Göran!
Och vem lacka? <-- Göran
Göran blev sur och tänkte ta mobilen.
Jag ville inte att han skulle röra den.
Sen började han tjaffsa om att mobilen skulle vara avstäng.
Hej på dig med, såklart jag vet att den ska vara det.
Men jag kan inte ha den avsängd.
dumbassmofo. <-- tack lida ^^

Aja allt sluta med att vi skrek, eller jag gjorde det. <-- du skulle hört ^^
Sen ville jag gå ut ur klassrummet.
Var så pissed. Kunde inte varva ner mig.
Jag ville ut innan jag skulle bli värre än jag var. <-- Vad gör fittan?
Ställer sig för dörren så jag inte kommer ut. <-- och han ska vara en lärare?
Jag försöker ta mig ut.
Men han besvarar med att knuffa till mig hårt. <-- Man ba, tack!
Inte nog med det.
När jag står och plockar upp mina saker <-- Som han fick mig att tappa.
Så öppna han dörren. <-- ja nu passade det va?
Och står där och skriker:
UT UR MITT KLASSRUM, JAG VILL ALDRIG MER SE DIG PÅ MINA LEKTIONER!!
Jag har aldrig känt mg så förnedrad.
Min lärare gick i attack mot mig.

tillåt mig att avreagera mig. du kan scrolla förbi denna del.

jävlammammaknullhorfittsugarkukorredumbassmofoHitlernaziDiktatur-kossaGöranPerssonäckelherpeskalmydiasmittadehorbarn.
somintharnågotlivutöverattförpestabarniskolan dö, dintidärinneingenälskardigochingenhardetingenkommerpådinbegravning
förutomprästenmenhanfårbetaltfördet.
jaghoppasdinsjälbrinnerihelvetetmenduärnogförondattenskommaindärmed. såtyvärrlilladuvartduänhamnarkommerdufåännaalladuharplågats
plågorhoppasdunjuteravdetfördinegnaskull.
Pungätare. Du kan inte ens bete dig som en lärare.


Gah underbart!
nu kan jag sova.

btw, my true love, min dator. Saknar dig :(


Love X

Kommentarer
Postat av: katen

feel me öztürk, flåt om jag var alltför tjyvig och baxade all din uppmärksamhet. bebi

2007-01-09 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback