Malina


HAHAHA.
Hur länge har inte jag och malin känt varandra?
Hur fan började vi umgås?
Jo.. det var så här att hon, <-- FÖRSTA dagen vi träffades på fritiden
frågade om hon fick sova över hos mig.
Jag blev lite ställd och ba..
- Eeeh aaa? Visst!
Tänkte, wtf, vill hon sova över här nu?
Ja, och så har det gått vidare.
Om malin inte hade varit malin <-- alltså, helt fucked up.
Så hade vi inte varit vänner.

140471-2

Malin händelser.
I klassrummet nån av dom första dagarna i 1:an.
nära malin sitter en tjej iklädd rosa kläder.
Malin:
            DAMN, pink lady!
            Vart är hon ifrån? Hon snackar engelska ju..
Läraren:
           
Hon är från SydAfrika.
Malin (fundersamt):
           MEN HON ÄR JU VIT?!?!

Vid bankomaten i Åhlens.
Malin tar ut pengar, men minneslappen kommer inte.
- Ge mig min minneslapp.
Dumma fittmammaknullare.
Hon går bort från bankomaten. sen vänder hon sig om och ger den en mördarblick!
- ... HORA!!!!

Somliga lackar på människor, somliga lackar på djur.
Men Malin lackar på bankomater.

Thats my girl! / X

Kommentarer
Postat av: M.

hahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback