Like old times

Idag var det en dag som var lite like old times.
En dag med Jessi och Zenya power.
Bara för att göra det ännu mer old times,
gick vi på bio <-- like old times.

Resan dit gick inte bra, tåget fastnade i flemingsberg. <-- typiskt.
Ja, så vi får hopppa av i stuvsta istället för älvsjö för att ta en annan buss.
Vi tänkte smart, tänkte vi. <-- vi, smarta? haha!

Aja kommer dit står och väntar i en kvart på bussen.
VI tänkte, fan vi sätter oss längst bak. <-- tomt och skönt liksom
Men fan, bussen kommer inte upp för backen
den kommer bara neråt.
Man ba, eeh haha oj?
Ha, såklart började vi tänka:
höhö, det är bara för att vi sitter här. höhö.
Håller på så i typ 5 min.
men efter ett tag så började man faktiskt undra om det inte var vårat fel.
<-- inte omöjligt fakitskt.
Men precis när jag tänkte föreslå att vi skulle byta plats för skoj skull,
kommer vi upp för backen. <-- ^^

Bion hette The holiday och vi käkade en hollywood meny.
Vilken inte jag hade greppat när jag skulle beställa...
Blev istället:
- Två till the hollywood och en holiday meny.
ehm, ja kul att man kunde roa nån iallafall. <-- kassören.

Reklamen:
Scenario, två blomfanatiker står i ett växthus.
Kvinnan:
Är erektionen maximal?
Mannen: Ja..
Kvinnan
: Då kan vi inleda samlagsfasen.

HAHA,
skummaste sexsnacket ever..

The holiday var en film om kärlek.
Inte om vanlig tråkig kärlek.
Utan den handlade om sällsynt vacker kärlek.
Jag gillade den verkligen.
Blandad med konstig humor.
Muy bueno! ^^

Ja, bussresan hem var lite komisk.
Jag vill alltid sitta bak så bak går jag,
men bakom mig går inte jessica. <-- var e hon?
Nej det är pure fittja boys efter mig. <-- oh no, äkta flippare.

Jag ba, suck.
Sen ser jag Jessi mitt bland alla boysen.
Vi sätter oss ner.
Bussen hinner inte ens röra sig innan man hör rytmer.
Alla boysen klappar i en rytm.
Darin själv börjar sjunga:

- Vi är tuffa graaa-aabar. dum dili diliii dum dili dilii.
  Vi riiii-ider aaa-alla... dum dili dili dum dili..


Har det inpelat om du vill höra ;)

Sen efter masmo, så kommer inte buss 740 <-- som jag är på.
Upp för fackin' backen.. <-- GAAAAAAAAAAAH!
Sitter fast med boysen på bussen ett tag. <-- kul..
Sitter där och gör deras dumma kommentarer.
Och känner lukten av deras fisar. <-- asså, dom FES!

Flipparna öppnade takluckan <-- med våld.
Palla liksom. <-- Zenya nästan flippa.


Nästa flemingsberg centrum.
Dom kunde säga nästa feta bråket..<-- För det blev det.
En liten snubbe börja lacka på en av sina svenne polare.
Aa, vilket leder till att han(utlänska) flippar.
Han börjar hoppa runt i bussen som en liten apa.
Försöker sparka folk i ansiktet.

ALLT detta händer runt oss.
Sen, kommer en stor kille som inte var på bussen,
in i bussen <-- tror det var : skääääms inte.
Han börjar dra ut folk eller försöker och tänker slå till dom.
Det var kaos yaa. <-- skojar inte.
Det var sjukt!
Sparkar, slag, spott och snö. <-- Mmm, najs kombo liksom.

Efter 5-10 min stängs dörrarna och flipp-power är borta.
Lugnt igen. <-- FINALLY!


Sen hände inget mer utom att rox som mötte mig,
fick verkligen smaka på snön.
Zenya visa sina snöbollskrigstalanger!
Don't mess with me guys, or you will go down!
;);)

höhö!

Luuuv X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback