Kriminal staden

Dagen idag är dagen då vi reste till kriminal staden.


Morgonen var upp och hoppa lilla loppa.
Dra till Tumba spela lite teater <-- Fuckin' Alby.
Och sjunga lite sånger.

Chilla vidare till Lida.
Var där.
Mötte Adia efter som bråk om dammsugning.

Vi keka kebab. <-- 3 eller 4 gången den här veckan?
I Skärholmen denna gång.
Mamma fågel köpte lite solrosfrön.
Som hon mata pippin med.. <-- Zen'

Vi drog vidare till kriminal staden där fetaste gangstan bor.
<-- Malin@södertäjle-gangstacrew.nu
Kom dit och kollade på 8 mile med Melw's homie Eminem.

You better - lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go (go)
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime

Citat.
Eminem fixar bilen en bit bort. Sol snackar.
Eminem: Hey don't be talkin' about my mom or my fuckin' car. I hear everything.
Sol: So he a ninja now?

Mamman till Eminem och han.
Mamma: Greg and I are having sex problems.
Eminem: Please, you're not gonna talk to me about that.
Mamma: The sex is good but..  Greg won't go down on me.
Eminem: Fuck, mom...

Ha efter filmen så började gansta crew komma igång.
Adia börja rappa som en pure nigga she is! <-- true man, true.
Malin lekte paparazzi och plåtade kvällen <-- Jävla paparazzi.
<-- Länk:
Melwin.bilddagboken.se

Adia flippa med stolen, körde framåt, la i backen. ala rullstol.
Btw Malin hade ätit Brass mat. Så stämingen var hög ^^
Allt var så flumm att man inte kan citera.
Men det var en vanlig dag.
Yo Daawgs kolla in bilddagboken sen bara.

Okeej.
Över till inrikes.

I Tullinge har vår utsände reporter, <-- Jag.
snackat Tullinges läskigaste man.
Han började berätta om vilket skit samhälle vi lever i,
Och att han vill flytta utomlands. <-- JA TACK, gör det!
Det var så här att han i somras, så hade han stått utanför huset till den kvinna han älskar.
Samtidigt hade han pratat med henne i telefon.
På så vis blivit anklagad att ha förföljt henne.
Vilket är falskt <-- Enligt han själv ja.
Han ville så gärna ringa henne nu,
men han ska rådfråga med advokat först.
<-- Tack gode gud.
Han var nu inne i en såkallad deppig period.
Han är ingen stalker <-- Jo visst tjena!
Han är falskt anklagad <-- Grov jo visst tjena!
Han ska ringa henne och prata ut och lösa problemet som inte är ett problem.
<-- Stackars kvinnan.
Han är en god människa. <-- Jasså? host, stalker.


Aja, jag minns den natt jag sov hos Melw's <-- Malin@södertälje-ganstacrew.nu
Jag sov i Daniels säng.
Hade benen nere mellan sängen och väggen.
Upptäckte dagen efter till min förskräckelse..
8 par smutsiga kalsonger där jag hade haft mina fötter.
Mysigt, gissa vem som ska dela sovplats med dom i natt.
<-- HAHAHAHA Ogbate :D

Lida pratar med sin mor.
- Mamma, jag är i Södertälje.
- Vad gör du i den kriminal staden?

Massa love X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback