ice ice, ice baby.

Vaknade kl 15 idag. Gick och la mig 2.
Allt som allt sov jag 13 timmar!? <-- 13 fucking timmar?!
Nått är fel på mig alltså.
Och det var det.
kände på mig det när jag vaknade.
Det var nått som inte stämde.

Jag klev upp och gick till spegeln!
AAAAAAAAAAAAAAH!!
Min läpp, MIN LÄPP!
Ett fläskberg hade tornat upp sig på min läpp! <-- Splaff!
Mitt i amorsbågen. <-- Kul.

Gah, jag var chockad.
Gråtandes sprang jag ner till min syrra.
Och vet ni!
vet ni vad hon gör?
HON GARVAR! <-- alltså skrattar.
liksom, haha.
Man ba, mm Tack!

Inget stöd fick man där.
Så man ringer sin mamma i all panik
Hon hjälper mig lite och jag tigger en uppmuntringspresent. <-- behöver det.
Och det fick jag :D

Fläskberget irriterade mig hela dagen.
Kunde inte få någon ro.
Det kändes som om den stack ut tio kilometer. <-- och det gjorde den.
Den var enorm!
men alla tyckte jag var patetisk. <-- jahapp.

Dagen rullade på.
Jag gnällde om min läpp.
Och alla hade slutat lyssna för länge sen.

Sen bar det av till Medis.
Alltså in till stan.
Jag & Roxie. <-- och fläskberget.
Tänk att jag hade mod nog att gå in public med den.
Var paranoid och trodde alla glodde på mig bara för det. <-- ^^

Aja, vi skulle åka skridskor.
Så det var på med mina hockeyrör. <-- det enda jag kör med.
Och upp på isen.
Roxie erbjöd sig att hålla i mig. <-- HELL NO!
Självsäker som jag är sa jag att jag inte ramlar.
Så glider man lite och plötsligt..
PANG!
Så ligger man platt på isen. <-- Fuck Fuck FUCK!
Jag kom upp fort som satan på fötterna igen.
Och åkte till min plats.
Var lite glad för jag trodde att ingen hade sett mig : )
Men nej.
Brevid mig sitter en man och ba:
- Höhö! Vilken jäkla vurpa det där va ^^ Haha, rakt på näsan ju!
Jaa.. Det fick en att må mkt bättre!
Hoppas ingen annan såg bara!

Haha hade sagt till Roxie att jag inte ramlat på flera år ^^
<-- undrar om hon trodde mig?

Nej sen kommer idiot hockeysnubbarna och började lira.
Man ba yes!
Rädd som jag var åkte jag runt, men sen fan kom bollen rakt mot mig (jag tänkte oh no!) och alla kom rusande rakt emot mig. <-- som galna kor!
Snacka om nära döden upplevelse.
Jag skreeek! <-- sött ^^


Sen klev vi av isen och keka go kebab ^^
Sen bar det hemåt. På tåget såg man till sin fasa,
Tullinges läskigaste snubbe.
Har stött på han flera ggr när jag går i Tullinge.
Han får fan sluta mumla för sig själv annars kommer jag dö!

Han klev såklart av i Tullinge och gick såklart samma väg som oss.
Plötsligt stannar han bara.
Och drog upp jackan.
Och fixa med sin byxor.
Jag ba:
-Fuck Rox he's peeing!

Vi kollade senare när han hade gett sig av om han hade gjort det.
Men det hade han inte. <-- Tur.
Annars skulle väl jag halkat på hans frusna piss nästa gång jag gick där.

Bambi på hal is, that's me!

Love X

och fläskberget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! alltid "& fläskberget" hahahaha azg! mäkta min tvillingar!! okej lacka inte, men jag tror att du fick det av mig :(((

2007-01-07 @ 00:56:49
Postat av: Anonym

det där var postat av katen själv!

2007-01-07 @ 00:57:14
Postat av: .

CP

2007-01-07 @ 01:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback