hm?

är glad så glad att septima vann spinnrocken.
fan va kul för dom! <-- tycker verkligen det.
Kul att man fick sedan komma på efterfest.
Var inte planerat, hade bara förhoppningar om det. :)
och det gick.

trevligt! <-- men ja. aa.

Stämningen var på  topp!
Fick varma välkomnanden av alla =) <-- kom ihåg mig sen sist ;)
Såklart, hur kan man glömma mig. <-- höhö (;

Säger bara att mr jojje, var nog en väldigt creepy man.
Som försökte kolla under klänningen på mig hela kvällen.
Han borde få seriöst med stryk.
Varför gav jag han inte det? <-- dumt, hade varit kul haha.

Sen var det Nisse från manpower.
Han var nog den blygaste snubben jag nånsin stött på ^^
haha.

Ja, inte kunde man få en private stund av jojje.
Nej fan när man äntligen hade lyckats haffa Nisse haha,
Så var jojje framme med mobilkamrean och filma.
Man ba.. TACK!
Leave me alone you bastard.

Aja, nisse tyckte jag va liten.
Kul. man ja vad ska man göra haha ?
17 - 22? <-- så farligt var det inte?
Det var ju inget seriöst?
men men.
haha!

Alla verkade hitta nån dom connecta med.
Som dom chilla och snackade med ;P
Ja och sen så var det kramkalas när man gick.
Alla är så grymt sköna asså. <-- drajv inte!
Och att träffas när man ska pissa, verkar vara ett släktdrag inom Angies familj haha!
<-- Sött!

Aja, var hemma vid? <-- 4 tror jag?

aaah, sen har dagen varit riktigt chill, har tjänat 500 kr ^^
Och sen har man gkuttat på Oc boxen. <-- tredje säsongen :D


Och nu pallar jag inte blogga mer för jag gillar inte mitt nya tangentbord.
Vi connectar inte.

Måste öva lite mer innan jag kan skriva som folk.. <-- suck!


Peace and Love X

Ibland händer det saker som du inte hade planerat.
Och då kan det slå slint.
Men hur ska man förklara det då?
det är frågan.


Kommentarer
Postat av: empii

hahahahahahaha!.. alltså.. han tyckte jag va liten oxå.. kanske e nån slags raggningsreplik? :P

Postat av: Anonym

HAHAHAHA! eller hur?
Det måste fan vara det på nått sätt?!

2007-01-18 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback