camsex.

Dagen idag är den dagen som är före morgondagen. <-- logiskt!
Dagen startade vid samma tid som dom senaste dagarna. <-- Vid 15 ^^
Aja, iallafall till fakta.

Hade knappt käkat frukost,
när Lida smsar om att hon och Aria är påväg.
Jahaja? Så det var så dagen skulle bli! :P

Dom kom in som ett yrväder och rocked my world ^^
Med sig hade dom chips, läsk och nån tårta.
Shit skulle vi ha kalas eller nåt? :O

Jag woka, lida fox och jag keka.
Sen började Hot chick <-- som adia hade buy-at
Rambo däremot verkade inte gilla filmen <-- men däremot Adia.
Han försökte flirta lite med Adia.
Men hon köpte inte det.
Han tänkte: Fan jag ska visa henne vad jag går för.
Så han hoppade på henne och började jucka.

Rambo: Yeah baby, show me what you got!
Lida: Han har bånge, han har bånge!
Zenya(irriterad): Nej Lida!
Adia: Oh no. ZENYAAA!

Lida försökte tempta Rambo att fortsätta. <-- någon som gillar djursex alltså..
Adia gömde sig bakom mig.
Jag försökte få både Lida och Rambo att fatta. <-- Bara rambo hade vett att förstå ^^
Tillslut! Slutade Rambo. <-- Tack gode gud.

Sedan bar det upp i mitt rum, eller Adia och Lida hade sprungit upp där iförväg.
När jag kommer upp vet ni vad jag ser?!
Oh fan, ni vill inte veta.
Dom våldtar varandra. <-- det är chill
Men dom gör det i min säng?! <-- Dom små jävlarna, jag ska ..
Iallfall, det var lite kul att spanka Lida med ett skärp.
Gjorde det ganska många gånger. <-- Kändes sköönt! ^^

HAHA .

Sen så tyckte jag dom var så underhållande att jag började filma dom med camen.
Ha, sen mårkte dom det.
Och då började porrfilmsproduktionen.
Kallar filmen, När Katen käkar mus! ; )
Den utspelar sig i mitt rum.
Adia är flickan med musen och Katen själv(Lida) är Katen.

Intresserad av filmen? Hör av dig så kan vi fixa den åt dig ; )

Oh God, imorgon är det back to the reality.
Kommer jag verkligen palla det?


Love X

Kommentarer
Postat av: katen

haha! döda mig

2007-01-08 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback