ars amandi vs. Bravo the band

Jadu, äntligen har stockholm fått snö.                                               sön, 21/1
Eller vaddå äntligen egentligen?
Ville inte ha snö, så var det ju. <-- rox ville ha..

Aja blir väckt och ut tjatad i snön.
Brutalt att gå ut i snön precis när man har vaknat.
Men snäll som jag är ställer jag upp.
Vi tänkte bygga en snögubbe. <-- ha , yeah right.
Men det slutade att det blev en snö-kanin.
Fråga mig inte hur det gick till! <-- antar att jag suger på snögubbar.

Sen gav vi upp.
Då ville Rox åka snow racer. <-- Yeeey!
Jag älskar att springa upp och ner i backar :P <-- eller inte?
Men det var kul iallafall.
Rox ville så gärna åka skidor elelr nått.
Men vi hitta inga hemma.
Så då byggde vi en snow board!
HAHA
Den blev asbra, och funkade asbra tills jag råka paja den :D

Aja,

senare träffade jag två cpn.
Vi skulle in till konsum.
Vi står där och då kommer Bravo the band passerande.
Då börjar Lida yla.
aaaaaooooooou! aaaaaooou!
Men Lida,det är ju bravo the band inte ars amandi!
- Håll käften! Dom känner varandra.
  AAAAAAOOOOOOUUUU!

  AAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOU!
(hon spelar luftgitarr samtidigt som hon ylar.)
Killarna vänder sig om och kollar back.
Lida drar på ännu mer!
AAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOUUUU!!!

FAAN,
vad jag och malin garvade!
pissade nästan på mig.

Sen drog vi hem till El Steffani!
Fett sött rum , jag dog nästan.
Aja, skit kul att kolla runt i hennes rum.
Hittade massa saker.
Lite kondomer, nån grejs som gör en kåt.
JLo klänning, esprit tröja (som jag lånade.)
Ja massa, och det finns massa mer att utforska :D

Lovelito, X

Kommentarer
Postat av: Chick

HAHA! Fan va klockrent!

2008-03-20 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback