haa!

2 dagar kvar.
Jag älskar min hysteri om alla hjärtans dag.
Det får på nått sett alla hjärtans dag se lite mer patetisk ut.
Vilket är lite skönt!
Ha, läste i en annans blogg <-- nämner inte namnet, men du vet ;)
en vettig kommentar iallafall om att det är en kommersiell dag för att tjäna pengar. <-- you're so right!
men jag älskar iallafall att klaga om det! :D <-- Can't help it!

ehm iallfall, ska inte till skolan imorgon. <-- Suck stön.
Kommer nog inte gå dit på tisdag heller, vet inte om jag hinner.
Har ju en intervju att gå på! <-- YEEY!
Missar lunchen och allt så jag måste äta det, och sen måste jag ta mig dit.
Så jagk anske bara hinner till sista lektionen, men ja, det är ju gunnars.
Så man kan väl lika bra bara skippa den eller hur? :P

Men jag får se.
Det viktigaste är att jag gör bra ifrån mig. <-- gaah!
Hmm, måste verkligen tänka till så jag verkligen kan svara ärligt och bra på alla frågor som kan tänkas komma.

Så det är bara en dag kvar dit. <-- Inte långt kvar..
Ja juste syrrans ska ju oxå på en samma dag.
Hoppas det går bra för henne med!
Vilket jag vet att det kommer, bara hon pluggar inför kunskapstestet.
Nej vad gör jag uppe nu?
Borde gå och lägga mig.
Men jag kunde helt enkelt inte slita mig från filmen jag såg. <-- Maid in manhattan (kärleken checkar in)
Ouuf, jag och kärleksfilmer, är helt såld i dom ibland!
Hopplös romantisker? <-- Knappast, eller jo! HAHA!
Det var "a moment of truth" som man då kallar det.

Men men, tjingeling!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback