Ägd.

hmm, ibland är det tur att ingen ser min mamma lika ofta som jag.
För hon kan vara lite pinsam ibland haha. <-- Men söt ändå.
Iallafall.

Min syrra jobbade inte idag <-- TACK..
Så hon var hemma och plågade mig.
Liksom det hela började med att vi satt och kollade på tv.
Och så kommer reklamen för Lactal.
Mamma:
- Neej jag har inga problem med illa luktande flytningar måste vi se det här?
Zenya:
- HAHA aa det måste vi, för Linnéa har jävligt illa luktande flytningar..
  HAHA titta till och med hunden håller sig borta därifrån. Usch...

Okej, den kommentaren slutade med att min syrra gav mig rejält med stryk.
Och det startade hela mobbnings processen.
Ja, ingen var på min sida inte ens Rambo <-- Glöm att jag ska gå ut med dig, Rambo.

Iallafall tillsist säger syrran :
- ÄÄÄÄGD! ÄÄÄÄÄGD!! ÄGD!
Zenya:
- FUCK YOU!
Mamma:
- Vad betyder ägd?
Zenya:
- Det betyder att du äger någon. Knäcker den.
- Men jag kan lika bra säga att jag är tio tusen gånger bättre än dig.
- Nej mamma det kan du inte, för gammal grejer slutar funka efter ett tag.
  Det funkar liksom inte längre.
- Haha joo det gör det visst det! Jag är tio tusen ggr snyggar än dig.
  ... eeh.. ÄÄÄÄÄÄÄGD!

Syrran:
HAHA Zenya.. asså det här är fan dåligt. Till och med mamma äger dig!
Zenya:
HÅLL KÄFT, STICK!
Mamma:
- Jag äger er allihopa!
- haha har du kvitto på det?
- Tänk för att jag har det!
- Hur mycket kostade jag?
- Vet inte. Det var tag tre betala för två, och få den billigaste på köpet. och den billigaste var du! ÄGD!


Vad ska man säga? Jag vart ganska ägd. <-- av min mamma.
Man ska inte lära min mamma nya saker.
Kommer aldrig glömma den perioden mamma använde Fett hela tiden.
Oh god hon är så pinsam ibland! <-- Älskar dig!

/ Mobbad  X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback