Telefonförsäljare

För det mesta blir man ganska pissed när telefonförsäljare ringer hem till en och ska sälja massa skit. Det är bara irriterande att springa till telefonen och svara å så är det ett samtal du tycker är det mest onödiga i världen.
Men idag var det ett grovt undantag.

Alla var upptagna hemma med någonting så jag var den som fick svara i telefon när det ringde. Och såklart var det en teleförsäljare.
Men detta samtal var lite udda.

Försäljaren (manlig) :
-Hej jag kommer från företaget Bla bla bla (jag kommer inte ihåg vart han var från.)
har jag kommit till familjen Sundström? Är det kanske till och med Marina.. Susanne jag pratar med?
- eeh neej..
- Är det hennes dotter?
- eh ja.
- Nemen så trevligt du duger nog jättebra. Hur gammal är du då? ;)
- 17..
- Oj det låter sött.
- haha okeej? man tackar?
- haha. nej men jag ringer tillbaka en annan gång. Men ha en så bra dag, så hörs vi kanske? ;) Puss Puss heej!
- Du med Puss heej?


Syrran kollade väldigt konsigt på mig.
Syster:
-Sa du puss hej till en försäljare? 
- Eh jag blev så ställd av att han sa upphej först ju?
- HAHAHAHA!


eeh ja, det var lite strange det där, men det var underhållande iallafall! HAHA

/ X


Kommentarer
Postat av: empii

HAHAHAHAHAHA fan va sjukt!

Postat av: melws

HAHAHA! fan vad skööön

2007-08-31 @ 21:06:23
URL: http://melwinsandbog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback