Tid

Tid är ett faktum.
Tid är något jag fan inte har känns det som? :O
Tiden bara försvinner från mig ^^

Eh, ja det där innan ska ursäkta att jag inte skriver så ofta.
Duger det?
HAHA, om inte så skiter jag it.

I måndags hade jag tid hos en läkare angående min huvudvärk.
Vet ni?
Jag har fått tid hos en sjukgymnast.
Jag ska göra avslappningsövningar! ha!
Asså, massage:D

Den måndagen lacka jag sönder på Erjot.
På spanskan.
Snacka om att jag blev pissed.
Plusa att jag blir pissed med en stor dos av PMS.
Ja, ni som känner mig kan fatta att jag var sur:P
Palla leka barnslig Erja, om min mammam ber dig att ringa henne så gör man det.
Kärring.

Sen var det teater, då var två fula barn där ;)
Matilda och Emilie.
Muahaha, jag var chockad?
Vad gör dom på MIN lektion.
Fast dom är ett par söta jävlar...

Snabbt upptäckte jag massa andra inkräktare.
DANSARNA!
IIIIH!

Sen kom jag på att vi skulle ha lektion med dom.
Det var faktiskt jävligt annorlunda, men najst!
Tills jag fick meens!?
Jag ba kände feta värken, urk.
Då var det bara att gå och korka igen ^^

Snacka om att jag har lidigt!
Paain som fan!
Dags på återbesök till ungdomsmottagningen för nya piller.

- Ååh, jag längtar hem till mina piller.
Får lite blickar..
- HAHA jag lät som ett psykfall nu eller hur?

Pallar inte typa mer än att jag fick VG+ på eng och VG+ på svenskan.
Jag är nog fan ett VG barn.
Som inte kan komma upp till MVG surt :P

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback