PAIN

Snacka om att dagen var fylld av pain.
Kommer till skolan, efter att ha stressat till tåget.
Malin väckte mig som vanligt!
FAN, jag får inte låta det bli en vana, stackars malin liksom!

Jag hade spanska, och Erja var pain som vanligt!
Massa saker nu inför dumma nationella i spanska!
l< uuuuu l<

Sen var det idrott,
vi skulle ha softboll igen och det är fett najst.
Faktiskt askul om alla kämpar.
Vilket inga gör i vår klass.
Tråkiga människor.

Iallafall allt går bra tills i slutet av spelet.
Andra laget leder och mitt lag sög.
Ärligt asså.

Vi lyckas knappt bränna nån.
Tillsist så finns det en chans att bränna nån.
Jag ber om den bollen och får ett halvbra kast.
Så jag slänger mig efter bollen, men har fötterna på plattan.
När jag får tag i bollen för att göra det tydligt att jag brände personen.
Tog jag bollen och ba banka den i brännplattan av ren frustration.

HAHA, vi behövde de ju!

Sen skulle jag vara pitcher.
Asså den som kastar ut bollen till den som ska skjuta.
Det går bra, sen ska Choromanski köra.
Han missar sina tre chanser.
Så då plockar dom fram bollhållaren så han får slå från den.

Jag står fem? meter bort.
Han skjuter bollen rakt mot mig i hundra nittio km/h. 
Av ren dum hor reflex tar jag bollen med den handen utan hansken.
Eeeeh, det var smärta om något.
Vet man hur hård en soft/base-boll är,
så kan man fatta hur ont det gjorde i min hand.

Upptäckte nu att ett blodkärl har spräckts i handen så jag är blå om handleden?!
Som ett blåmärke typ.
Ser fult ut haha!

Sen är det lunch, vi chillar ute hela lunchen!
Det var hur skönt som helst.

Sen matte, no comments.

Sen skulle jag till sjukgymnasten.
Det tog en jäääävla lång tid att hitta den.
Såg inte skyltar någonstans.
Tills en som jag fråga peka lite uppåt på ett fönster.
Där stod det med stora bokstäver sjukgymnastik.

Men är man kort som jag så är man.

Kommer dit pratar lite,
sen blev jag undersöken.
Asså hon kollade igenom alla mina muskler.

Och sen.. skulle hon utföra nån massage.
Jag har aldrig känt sån ren smärta.
Artig som jag är, så biter jag ihop och är tyst.
Men efter ett tag av tortyr kunde jag inte stöna av smärta.
Det var som om hon skar med knivar i min rygg.
GAAAAH!

Men det är över nu, nu är jag bara öm i hela nacke och axlar och lite rygg.
Fett jobbigt, och hon sa att det kommer att vara ömt i några dagar.
fett!

Gick till Falkberg och chilla med Christine innan pianot.
HAHA, jag berätta om Malins bruna ben för att få Christine att börja pressa.
Dom håller på och tävlar ;D
HAHAHA

Pianot gick skit. Piss Piss.

Kommer hem och tills nu har jag varit så pain mot min familj.
Ska inte gå in på detaljer, för jag kommer bli så mobbad.
Eller kallad patetisk!
Så det vill jag helst skippa ha ; )

www.zenya.se


/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback