fucked up.

Dagen idag, var en KANT-dag.
K- Kriminalitet
A- Alkohol
N- Narkotika
T- Tobak

Vanligtvis slutar vi 13.40 perfect for me liksom, för jag har piano efteråt och hinner precis dit.
Men idag skulle vi sluta 15.00 och det funkar ju inte?
Så jag säger det till min mentor <-- Snällt.
Men nej fan då ska man få frånvaro. <-- dumma idiot.
Jag diskuterar lite.. sen pallar jag inte.
Ringer min mamma och förteller det för jag accepterar inte frånvaro.
Hon ber min mentor ringa henne.
Så jag säger det.
Men nej fan, det kunde hon inte göra tydligen. <-- dumma kossa.
Jag pallade inte henne så jag gick.
Men sen kommer hon och tjafsar iallafall. <-- Hur orkar man?
Tillsist blir jag så irriterar och pissed att jag säger:

- Prata inte med mig, annars kommer jag lacka på dig totalt.
- men jag säger bara att du ska få frånvaro om du.. bla bla.
- PRATA INTE MED MIG!
hon tystnar, och jag sätter på mp3n högt o kollar bort.
Sen ser jag att hon stirrar på mig.
- MEN KOLLA INTE PÅ MIG DÅ. Kolla bort.
När jag sa det började Lida asgarva..
Antar att Eva <-- mentorn.
blev sur.
Too bad.. <-- eller inte?

Dagens konversation.

- Carpe Notchem.
B***sex? vad är dt ?
Zenya, b***sex någon?
Bajssex ^^
- Carpe Notchem.
Usch ,Äckel
Zenya, b***sex någon?
men jag driver kvinna 
- Carpe Notchem.
hoppas dt  att du ens kan skojja om en sån sak
Zenya, b***sex någon?
haha kommer från den som har haft, a***sex  :O
- Carpe Notchem.
HAHAHHA.
- Carpe Notchem.          HAHAHAHA
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback