17/11

åla, senjorita! <-- inledning.
fan fan fan, en helg har gått. <-- fakta.
vad har jag gjort? <-- fråga.
emh.? <-- undrande.

Ja du.. Det var ferrelishos <-- fest.
I Liljeholmen hos adia's polare.
Grymt sköna människor det var där.! <-- Skön stämning.

Kvällen började hemma hos adia, vi träffas fixar oss.
Ser adia sminka sig för första gången <-- chockerande.
faktiskt.
Men fint blev det. (:

Lida o zen' kummar, blir tagna på bar järning av adias syster. <-- komiskt.
Möter habibi, fikar El alkoholo. <-- Chill.
Möter Eric, har likadana byxor som jag. <-- cheap monday.
samma färg o allt. <-- lyckat...
möter upp Palestina på tuben. <-- Trevligt.
Kommer till liljeholmen, tattar till oss mcDonald's muggar. <-- börjar förkrök

Stämningen är på topp när vi tar bussen upp.
Adia blir homie med busschaffisen.
Lida, eric & palestina pratar minnen.
Malin asgarvar åt adia.
Jag? Sitter och studerar alla i erics knä.
Vi märker senare att vi är lite fel. <-- ADIA!
Kommer dit, blir jäkla glad över allt schysst folk.
Får en stjärna av oliver, sen rullar partyt på som fajn!

Kvällen urartar sig lite, cp människor kommer dit. <-- vill att man ska ta av sig "lite"
YEAH RIGHT!.
Biljett blir stulen. <-- Kille får sin egna öl uthälld över sig
Komiskt faktiskt :D
Malina mår pyton. / :
vi skulle sova där men för malinas skull åkte vi hem.

Letar oss fram till nattbuss. <-- Utanför Åhlens.
Piss stopp 1. Mellan två bilar vid åhlens.
Upp på buss.
10-20 min senare.
*vibrationer*
sms:"Jag lovar at jag pisar i bussen därbak om den blir tom!! Haha" <-- SHIT!
aja, var ju bara att hoppa av bussen.
Piss stopp 2. Bakom busskuren i Huddinge.

knatar in mot centrum för att hitta nästa buss.
nej fan.
Pissnödig igen? <-- vad är det för fel på den blåsan?
pissstopp 3. sittandes i 90 grader mot betong vägg.

Kommer på nattbussen 03.05 är i Södertälje kvart i 4.
hemma 4.
Bakismat. <-- Mums Mums.
04.40.. *Snaark*

Kommentarer
Postat av: Malina

usch, ibland måste jag tänka mig för hur mycket jag dricker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback