Tankar och 2006

Ibland finns det dagar när man tänker så mycket att man inte kan sätta  det i ord.
Idag var en sån dag.
Jag har massa tankar i huvudet. Men att få ner dom i ord går inte idag.
Inte utan att låta anklagande, deprimerad, lycklig eller förvirrad.
Jag känner mig inte som något av det.
Jag känner mig likgiltig.
Har inga känslor emot nått eller bara allmänt.
Eller så upplever jag alla utan att veta om det.

Fan snart är nya året här och löften ska stiftas. ^^
Jag saknar redan det jag inte har förlorat än.
Men jag känner mig lättad över att bli av med dom.
Så jag inte slutar som en och annan lodare.
Jag talar förstås om ciggaretterna.


Innerst inne vet jag att jag kan klara mig utan dom.
Jag kan inte säga att jag inte är beroende. <--För det är jag, men inte så grovt eller?  <--Vet inte..
Men på en psykisk nivå känner jag ett behöver dom.

Läskigt?

Summerar 2006 , dom 'händelserna' med mest känslor eller minnen i.
  • - Piercing. <- näsan.
  • - Realse-partyt . !
  • - starta sista terminen i nian. <- skönt
  • - Hittade min frilla som jag älska . !!
  • - Kajza "försvann" från skolan . !!!
  • - Valborg. <- Sprang in i ett träd med kallingar på huvet.
  • - Emi leta efter mig överallt under valborg !!!! <- Pinsamt.
  • - Slutar nian med 7 mvg. <- Stolt som fan.
  • - Drar till danmark. <- Med Jessi
  • - Zenya 16. <- wei? haha
  • - Göteborg!!! <- Hej Glenn! A girl weekend.
  • - Emmis fiesta. !!!!! <- hehe.. :D
  • - Bra slut av sommaren !!!!!! <- : )
  • - Börjar HGY, Sam-språk.
  • - Träffar Ogbate, Lajdio och Lecki med mera.
  • - Tanto och chillade hehe ^^
  • - Roxie flyttade in! <- Utbytesstudent från sydafrika.
  • - S t r i n g under typ hela höstlovet
  • - Liljeholmen festen. <-- ja du hehe.
  • - Engelsmännen, fittslickaren. <- Zen och Lid uppe all night long in town.
  • - Möter massa random people i skolan.
  • - Alla Daniels och lidas rep.
  • - Martin-a
  • - Adia plus Ilja = Sant. : ) <- sött!
  • - Julafton med Roxie.
  • - Chill lov.
  • - Nyår. <-- ???????

Allt positivt antecknat.
Hoppas om ett år med mer positivt än detta år och jag blir lycklig!
SOM FAN!

Vad som sker , ser man senare :)



Peace and love , och gott nytt år!
/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback