julklappar+bio+sällskap=dagen

Idag vaknade jag .. ? <-- sent.
Blev väckt av agnes, kom på att jag hade lovat henne att göra nått,
och hon ville glutta på bio. <-- ERAGON :D
Så vi kombinerade dagen med att julhandla och kolla på bio.

Vi går runt och runt men hittar inget..
Men helt plötsligt, så bara hittar man allt?! <-- nästan. har hälften kvar.
Helt galet.

Vi kika in på överskottsbolaget,. <-- my paradise.
Dom har ju så mkt billigt godis :O
Fatta att jag var lycklig :D
Så lite gottis blev det. <-- mums!

men fan nu till dagens höjdpunkt.
FILMEN.
Gah jag har längtat efter den sen jag visste att den skulle komma som film

Och var den bra? <-- dum fråga.
JAPP :D

Sen avrundades dagen med lite vinpimplande med syrran och hennes friends.
Trefligt Trefligt! ;D

Men bäst av allt var att träffa Agnes igen :)

Peace out, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback