deppig?

Ibland kan en helt vanlig dag kännas deppig. <-- varför?
Asså, inget har hänt och inget kommer att hända.
Varför är då den deppiga känlsan så påträngande? <-- do you understand me?

Idag är en sån dag man bara sitter och är seg och deppig,
och den enda musiken som fäster sig på en är den deppiga. <-- ååh musik..
Mad World - Gary Jules passar mitt humör idag.

Hmm, det är Lucia idag. <-- kul?
Lucia var inte lika kul som det  brukade vara.
Jag hade inte tänkt på det om det inte var lucia tåg idag.

Jag har bestämt mig nu. <-- äntligen!
Jag ska ha en sentimental dag, med gammal musik och glass <-- med chokladsås etc. etc.
Fyfan, det ska la bli göööre bra ;D

Gjorde jag rätt?
Hade det varit annorlunda om jag gjort nått annat?
Finns det någon mening med att grubbla?
tror inte det, men gör det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback