Svenska

Gunnar som tidigare nämnt är sveriges största painfaktor.
Han är som en anusinfektion.

Iallafall, poängen är att Gunnar är i behov av respekt.

-Men gunnar vi kan inte ha redovisning på fredag, vi har nationella då..

-Ja men ja, jag har kollat med Eva nu och vi ska få se ..

-Men varför kunde du inte bara gått till Göran liksom?

-Ja men ja, det tänkte jag inte på just dåå..

-Jag kan springa och göra det!

-Men nu har jag pratat med Eva...

-Men gunnar, vi har nationella på fredag..

-Ja men ja nu gör vi så här så kan vi flytta på det sen..

-Men gunnar vi har nationella på fredag...

-Ja men vi gör så här nu!

-Men gunnar vi har nationella klockan 9.15 - 10.15 på fredag vi hinner inte.

- ..

-Men gunnar vi har nationella på fredag!

-JAG VILL HA RESPEKT, KAN NI INTE RESPEKTERA DET?

Adia:
-Gunnar vi har nationella på fredag.

-På tisdag får jag min meeeens..

-Jag får min meeeeeens dåå..

-Jag får min meeens då!


Eva kommer med pappret på svaret vi alla har väntat på..

Gunnnar tar pappret får som fan och lägger det på sitt bord..

Märker att man kan läsa på papprets så han viker ihop det.

Han säger inte vad det stod tills nån frågar om det.

VI hade rätt..

Dumma idiot som bara inte kan lyssna..


Jag har inget att göra på lektionen så jag slänger upp benen på bordet och intar en bra position.

- JAG TYCKER DU ÄR RESPEKTLÖS SOM SITTER HÄR OCH LÄSER TIDNING?

- Vaddå läser tidning? Ser du någon tidning? Jag läser inte nån jävla tidning?!

-Jag ser vad jag ser! *kollar på mina bröst*

-VADDÅ? MINA BRÖST? MIN MAGE? MIN FITTA?!?!

-Nu tycker jag att du ska ut! Stanna eller gå ut!


Adia går en runda i klssrummet.

Gunnar:

-Nu får du oxå välja, stanna eller gå ut!

-Men jag tog bara en bensträckare..!

-Ja men jag tycker det är störande i klassrummet..

-Men jag gick ju bara sen satte jag mig ner..

-Ja men nu är det så stanna kvar eller gå ut!

Adia tar stryptag runt sin hals och sträcker upp sin hand, ser ut som hon hänger sig.

-Seriöst, jag hänger mig, jag hänger mig!


Sen när lektionen är slut går jag ut fast han skulle prata med min grupp, såklart springer han efter mig.

-Att du bara går din väg är respektlöst! Jag tycker det är respektlöst!

-Men du hade ju kastat ut mig och lektionen är fan slut!

-Ja men du sitter och läser tidning på min lektion.

-Vaddå, hade jag ens en tidning? SER du någon tidning eller?

-men det var förra lektionen!

(eeeh neej det var en lektion för en månad sen)

- MEN PALLA VARA SÅ JÄVLA LÅNGSINT? Det var ju länge sen!

-Jag tycker du är respektlös.

-Du visar fan inte mig nån jävla respekt, varför ska jag visa dig någon?

 Du lyssnar ju inte ens på mig när jag berättar saker..

- Men nu lyssna---

- HALLELULJA!!!  MEN HÅLL KÄFTEN BARA; DRA ÅT HELVETE PRATA INTE MED MIG JAG PALLAR INTE!


/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback