Avslut

jadu idag var det det sista provet för min del i ettan. Vilket är mycket skönt, ingen press mer och inget tokpluggande. Nu är det bara slutresultaten som nalkas. Om jag får g+ eller vg på det här provet så får jag ett vg i det ämnet.
Jag passade på att kolla mitt betygsstatus hittills, jag har dåra två säkra mvg:n och tre vg:n. Sen vet jag inte i dom andra ämnena, det återstår bara att se, jag hoppas på att jagi nte har ett enda g. Då skulle jag vara lycklig!

Idag var det fejmavslutning, vilket är skönt men så tråkigt. Inget mera stressande till lektioner och så men sen är det inget mer möte av alla goa fejmare.. NAAE!
Det är trist som fan, och Lina slutar och Sara slutar. Piss fan. Snacka att man kommer sakna dom jäklarna!

Jag kom försent till fejm, vems fel? Ellisnorrens fel :P HAHA jag är för godhjärtad ch väntar på henne så vi missar det planerade tåget :P
Men what a hell? Hade trevligt sällskap. (:

Köpte snopp i bröd.. Det är så jag ser på korvar.. disgusting.
Och Ellinor köpte liksom snopp i fodral och vitsås.. Usch..
Och såsen rann över hela hennes hand. Myspys.

Nej usch, inte gott.

Iallafall, mini / micro fejmarna var väl söta, men var lite jobbigt med falsksången här och där.

Jag och Ellinor diskuterade lilla Johan. Och jag kom fram till att om 6 år då fan kan Johan höra av sig ^^ SNacka om söt unge ;P Och så jävla skön actor. Nya "stefan" var det väl han liknades med.
Kan inte förneka!

Iallafall min kväll var lyckad.
Och jag fick skjuts hem hela vägen av Ellinor min "granne", bara en miljöpartist ifrån.
Skönaste familjen kvinnan har ..

/ X

ps. YES, jävlen har fortfarande är kvar efter jag rev han för 5 år sen. Happy. (evil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback