Zen @ huset

Idag så efter skolan var det huset som var dagen grej.
Innan det så stack jag malin och adia hem till Lida med Lida.
Chillar där lite och så, och lida dissar oss för lilla ...? <-- Johan.
Iallfall så går vi ut på Lidas balkong och röker. <-- Adia kollade på tv medan
Vi delar på en cigg.
Sen så var det bara döden kvar av ciggen och jag och malin pallade inte höra L och Johan
Så jag ba:
- Lida vill du ha döden?
- mmm..
- HAHA nu kan du säga till Johan, Du och jag (och) Döden ^^

Ha, Lida fattar. <-- Alltid Kent

Malin terrar min mobil (som Lida pratar med johan i) med sms.
För att störa lida.
Medan jag har Lidas mobil och skickar massa sms till alla kontakter.
Skrev typ:
Hej Hora, sugen på lite kul? Involverat en cunt och en kuk.

HAHA, lite senare ringer Rasmus tillbaka till Lida.
HAHA, och lida fattar inget <-- det var så fuckin' kul.
Adia jag och Malin satt och garva!

Aja sen så hoppar vi till Huset.
Påväg till huset kom jag på att jag inte hade bytt fuckin tampong.
Så jag går in bland alla buskarna och gör det. <-- Notera.

Vi kom dit för olika bands skull.
Det första käre muhammed säger till lida och mig är;
- Ni har väl inte druckit denna gång va?
Man ba, tack, glöm det där snart.
Sen frågar han:
- Aha ska ni kolla på brorsan?
Lidas lögn om att Michelle är vår bror.
Lida ba:
- AAA som fan.
Jag blev dåra pissed!
hmm, jag massakerade allas händer med Huset-stämpeln. <-- Alla blev så fina:D
haha, själv så stämplade Muhammed sönder min hand senare.
Och sa att jag kommer få feta finnarna på mina händer och intek ommer gå till skolan nåmer.
Och att jag då ska komma och döda han.
Visst no problem kan döda han ^^

VI sitter sen inne i konsertrummet och lyssnar på band när malin och alla klagar på att det stinker.
Det stank nånstans framför mig. <.. i mitten av rummet.
Efter ett tag så blev det lite outhärdligt.. Så alla luktar på sina skor. <-- jag med.
Sko ett godkänd sko två..
luktade BAJS?!?!?! <-- ÄckelPäckel!
Fick antagligen det vid tampong bytet.
alla gnäller och klagar så jag var tvungen att tvätta skon.
Jävla bajs.
Så jag går in på toan och börjar gnugga. <-- Lönlöst.
Hör hur olk klagar på mig och att dom sa att det luktade bajs fårn toan.
Men ja konstigt?
Hade bajs över hela skon.
Tog mig 10 min och en massa tväl vatten och studioline.
Innan jag var nöjd!

Jag förlorade iallafall min oskuld idag.
Min Eating Pebble oskuld asså ;D
Njutning, Ren pleasure. <-- Dom var bueno ^^
HAHA, Malin är så skillad att hon fick hjälpa Benny med texten han råkade glömma bort:P
Sen så framförde dom en hälsning:
- Vi vill att Lida och Daniel ska bli sams.
 Den här låten är till dom!


Sen så kom Ars Amandi. aka. AAAUUUOH! AAAUUUOOOH!
Dom ylande vargarna.
Under ars amandi och under låten Where were you?
Så friade jag till Lida. <-- Så fint det var.

Vi drev lite med hur sångaren sjöng, vajade med tändaren.
och vi ylande med hela tiden. <-- även där man itne skulle yla.
Dom fattar nog att vi driver med dom.
Spec för att innan så såg vi dom och Lida börja yla.
Bara för att han kollade på oss, så är jag så dum att jag gör
"jag är skyldig"- minen.
Så dom trodde det var jag.
För jag fick lite onda blickar sen.

Iallafall, jag var lite nyfiken om en låt dom sjöng.
För dom bölar alltid på den.
"AUUUUOOH, when you loose your best friend"
Så jag frågar Mowe(sångaren) eller var han hette. <-- den killen kan sjunga!
- Asså, har den låten nå budskap?
Så han börjar förklara.
Ja låten heter, The circle of love <-- Tror det var så.
-Tänk dig en cirkel.
 Första steget är att du träffar en person du gillar.
 Nästa kvart är du börjar gilla den personen ganska mkt.
 Sen vid trettio så älskar du pesonen!
 vid 45 så älskar du den så så så så sååå mycket.
 Fattar du?
 Och sen är det hat.


Jadu Ars Amandi, det var ju ett lovande tankesätt.
Och ni ska heta Ars Amandi = Konsten att älska.
Sött hurru!

Sen när bravo the band skulle spela ville jag ju ha min smekmånad med Lida men fan nej.
Inge partaj i byxan där heller.

Ja allt fortsatte, sen kom malins favvo då.
Promise Divine. <-- Grymt sköna!
Och malin fick önska sig en låt hon ba:
- *harkel* Aeroplan *harkel*
Sneaky bitch ^^

Sen var det Septima, mitt band jag ville se bla.
Dom var sist jippie liksom.
Var trött som fan.
Iallfall hälsa på Michelle <--  min halvbror var det va, Lida?
Hatar henne just nu hahaha ;D
När vi skulle gå ropade muhammed på oss.
Jag ba fuck vi är så busted.
Så jag vägrade komma till han. <-- Jag ba oh no, oh no!
Körda som fan, tack Lida! haha
Men han sa inget om det.
Han försökte tvinga oss att köpa två till biljtter.
Jo tjena bettan!
Sen så byggde lida på bror historien ännu mer. <-- Död Lida.

D+A Står nu på Huddinge Station.
Maid by Zenya.

Orkar fan inte vara med detaljerad.
HAHAHA satte på skivan jag fick på Huset.
Låten som spelas är Where were you - Ars Amandi..
Egentligen är som nog inte så dåliga.
Skippa ylandet och jag diggar er lite iallafall.

Girls Night tomorrow!

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback