Syrran.

OKej, ska börja såhär, min syrra stör mig.
hon sitter och snackar massa skit om gitarr och jag ba :
Mmm Mmm Aaah Aah.
Hon genomskåda mig men jag ljög att jag lyssna.
haha hon kommer senare öda mig när hon läser min blogg men det får jag ta.

Iallafall, kom hem idag från uppsala, bakis. <-- berättar mer sen.
ehm, och har städat mitt rum och tvättat.
Seeen, har jag busat med syrran.
Jag låste in henne i ett rum.
Men dörren har liksom ett "fönster" men det saknar glas s det är ett hål.
Ja och dum som hon är försöker hon klättra ut.
Men jag ville inte det så jag springer fram och ska knuffa in henne igen.
Men då! :O
Hör man en smäll och syrran försvinner?
Hon landar på sitt feta arsle och hon välte en byrå och allt.
Säger bara den synen var oslagbar.
HAHA, det såg ytterst komiskt ut.

Btw. nu vet jag hur man ska köra utpressning på syrran! <-- hehe (6)
I've got the power!
Idag fixade jag så att syrran fixa latte åt mig. <-- Tack slav!
Ska snart på bio med min syrra, hon ska bjuda på popcorn ^^ <-- Yeaah!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback