Skräm mig bara!

Jag är påväg till sången har precis kommit till Tumba där jag ska ta ut pengar tills imorgon.
Jag står där vid bankomaten och börjar fiffla med koder och all med Lida i örat.
Plötsligt känner jag ett hårt grepp om axeln och ett BU!
Jag börjar gallskrika!

Och Lida fattar inget, jag vänder mig om och ser.. Linnea!
Den jäveln skrämde skiten ur mig.
Jag börjar typ skrika på Linnea, hon blev nog lite chockad!

Säger typ Hejdå till Lida och tar mina pengar och åker med Linnea till sången.
Vi sitter och pratar om diverse saker.
Sen är vi framme.

Ja när Linda släpper in oss så välkomnar hon oss med den manligaste rapen jag hört komma från en kvinna.
Shit Linda! Vad mysig du är ; )
Sången var lika kul som alltid, vi fick höra dom nya låtarna och vi sjöng dom med.
Snackade lite om raptexten vi hade kommit på, och om hur vi sklle ragga dit Dogge Doggelito ^^
Trodde seriöst vi skämtade om det sist vi snackade om det.
Annars får vi rapa :D
JAAAAAAA :D

Linnea och jag går upp på Alby backen och ska ta bussen därifrån.
Vi går mot busshållsplatsen när vi plötsligt hör en massa vrål.
Shiit jag hoppade minst tio meter och skreeek som en idiot igen.
Snacka om att vi blev rädda.
En bil körde förbi med en massa ungdomar i och dom typ asgarvade.
Söta jävlar!

När jagväl kommer till Tullinge så ser jag inte en person som stod lite in mot skogen i trappbacken.
Så jag skrek till ännu en gång.
Hur mycket mer ska jag orka? haha
Är helt enkelt för lättskrämd.
Det är patetiskt!

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback