Seg.

Asså jag visste det från stunden jag vaknade att dagen skulle vara seg.
Seg seg seg seg seg seg seg seeeeeeeeeeeeg!
Då menar jag seg som riktigt gummi seg.

Hmm, det började att Lida och jag skulle simma dåra!
Meningen var att jag skulle väcka Lida imorse ^^
Men.. haha Hon väckte mig..
Hon skickade ett sms där det stod:
Yoto! Vakna!
Haha, och jag kunde inte erkänna attj ag sov..
Så jag svarade:
Är vaken! <-- Liar Liar, jag somnade om efter det ^^
Så det blev stressigt sen när jag vaknade igen sen!

Men det blev plask i poolen iallafall! <-- Wunderbart!
Snacka om härlig uppvakning.

Iallafall, vi åt frukost i matsalen, desperat försökte jag hjälpa Lida med Spanish!
Men ändelserna är så krångliga.. Så hon .. ja, fuskade lite ^^
Men that's a secret, keep it quiet!

Efter en hjärndödande Español så var det en kroppsdödande idrott. <-- Bra kombination.
Döda mig bara! ^^
Men eftersom att det var gym så gav jag upp.
Kunde lika bra lägga mig ner på marken och dö.
Är inte gjord för gym.
Jag sprang 10 min på löpbandet som lite uppvärmning.
Jag testade olika maskiner, mag-grejen, axel-grejen, tålyfts maniken och sära benen saken.
Även 50 situps, bra där!

Sen ställde jag mig på balansbrädan.
Står där och lyssnar på musik.
Plötsligt känner jag feta smällen på arslet.
Vänder mig om och ser Lida. <-- 2-3 meter bort.
Bara kände hur jag ville döda henne med blicken.
Sen vänder jag mig om igen.
Då känner jag en smäll igen!!! <-- Va fan? Lida = död.
Men Lida stod förlångt bort för att ha slagit mig.
Jag kollar lite norgrannare..
Vem ser jag då på huk? <-- gissa?
Jo Malin <-- Vem annars?
Bara för att det var lite kul kunde jag inte bli sur.
För hon satt och fnittra, hon var riktigt buuusig! <-- Fy på dig:P

Ja, sen var det mat. <-- Skabbeliskabb skabb! haha!
Potatisbullar med bacon.
Visst jag gilalr det ibland, men idg var inte den dagen.
Ragdas kort har blivit spärrat <-- too bad for u Steff.
Så steffi fick äta på min tallrik efter mig!
Lika så Lida, hon och Steff delade tallrik ^^
HAHA


Sen bar det av till Tandis.. <-- Lycka..
Visste att jag hade hål och jag fick höra det miljoner ggr om hur dåligt det var.
Suck.

Men påvägen hem så hör jag ljudet av: cuz everytime we touch i get this feeling!..
Vem.. Asså Vem vill spela den så högt?
Vem var det, undrar ni..
Det var bygg gubbarna..
Inte nog med det dåliga musikvalet så står dom där och dansar till det.
Jag menar riktigt skaka på rumpan dans.
Jag har nog aldrig skämts så mkt för någon annan..
Men synen var nästan underbar!
Speciellt han som stod och mimade!
Loved it ^^

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback