S-tälje

Idag har dagen varit ultraseg.
Jag steg upp sent, klädde på mig nångång vid 5-6 kanske?
Och gjorde ingenting.

Förrän Malin skriver typ i all hast att hon kommer till Tullinge med 57 tåget.
Och att vi ska ta 03 till Södertälje.

Jag fick in det fattade allt och ba satt vid datan och tänkte
Kanske dags att klä på sig?
Så jag letar efter ett par mjukisar.
Men hittar bara det skrevlösa paret.
Som om jag skulle gå runt med dom.

Plötsligt får jag ett sms av Malin.
Hon skrev:
Haha, måste dubbelkolla så att du fattade.
Vi tar 19.03 tåget tsm från tullinge!


Nog att jag är trög men inte så ;) haha!
Klart som fan att Zenya fattar allt :D
okej ska inte ta i..

Iallafall, vi möts vid utsatt tid.. yalla yalla..
haha och tar 03 tåget.
På tåget sitter, eller nej snarare ligger 4-5 killar på dubbelsätena.
HAHA, Malin och jag konstaterade att det var hinkade orrar!
Inte nog med att dom sov, dom SNARKA!
Suck Suck.!

Jag hjälpte Malin med att tjuvfota dom!
Jag gjorde "låtsas ta en bild på dig själv" tricket.
Men istället för att sikta in på mig själv rikta jag kameran mer bakom mig.
Där killarna låg och sov ^^

HAHA söta jävlar!

Vi kom till slutstation.
Och dom sov fortfarande.
Snäll som jag var så gick jag förbi och när jag stod precis vid deras säten..
så slog jag ihop mina händer typ ashårt.
Så att det lät ganska rejält!

HAHA, fan vad kul det var.
För då såg man hur en, till att börja med,  började att röra sig.
Han kollade runt omkring sig och typ började fatta vart han var.
Sen såg man hur dom andra vaknade till.
Helt borta.

HAHA, dom hade sovit så djupt så att dom hade dreglat lite.
Jag såg en torka sig som fan runt munnen.
Jag och Malin satt och fnissade som fan åt dom.
Deras minen och reaktioner och bara grejen att dom sov ^^
Nej det var kul!

Sen kom Malin fram till att dom hade hamnat fel!
För hon såg hur dom väntade på tåget tillbaka mot Stockholm!
Undrar hur länge dom åkt fram och tillbaka med tåget?
hahaha!

Iallafall, grejen var att Malin och jag skulle knata runt i södertälje (kriminal-staden)
Så Malin och jag gör det, efter att vi varit hos henne och hon hade bytt om!

Vi går längst kanalen, och när vi kommer under tåg/bil bron.
Så började vi bygga upp feta maffia scenariot!
Det stället såg ut som feta skumbag stället.
Där Maffian och alla busar håller till.
Det var läskigt!

Vi var tvungna att posa som äkta Gangstah's vid klottret under bron.
För vi var ändå i Kriminalstaden, då måste man vara en brottslig ^^
Söta jävlar vi var asså!

Sen så typ ändra Malin sin promenadplan.
Och hon ändrar den så att vi ska upp för den fuckin'  långa skogsbacken.
För att gå på tågbron!
MAMMA.

Det är fan en bro man kan se ner igenom den.
Den går för det första precis vid tågspåret.
Och för det andra över vattnet!

Hur scary är inte det, och speciellt när man går med Malin som är fett rädd.
Och skrämmer upp än som FAN!

God det tog på mina nerver säger jag bara.
Läskigt värre.

Men WE MADE IT!

Vår runda var nästan slut bara sista vägen till stationen i s-tälje hamn.
Men fan, överallt vi gick såg utatt vara hämtat ur nån actionfilm!
HAHA, vi borde fan göra en action film!
Seriöst asså!

Lida kan få vara Maffia ledaren.
Och Malin är Superhjälten
Vilket är ganska givet för hon gillar att leka superhjälte
Mer om det en annan gång.

Adia är den som maffian är typ ute efter.
Jag filmar ; )
och tjänar pengarna ^^

Malin följer mig tillbaka till Tullinge!
På tåget ber hon mig ge henne en reklamaffisch gjord av papp!
Jag tänkte, aha? Ska hon fläkta sig med den? okej visst.
Men nej hon rev itu den! :O

Jaha?
Sen fattade jag!
Hon skulle ha fötterna på sätet med den under!

Själv så stod jag på sätet och lutade mig ut genom fönstret.
För Malin sa att jag skulle se vart vi hade gått! :P
Så jag stirrade ut och såg allmänt dum ut ^^

I Rönninge kommer ett par väktare in.
Såklart kommer dom med bestämda steg mot oss.
För vi har fötterna på sätet.

-Kan ni .. .eeh jaha ni hade papper under fötterna jaha ja.. eh.

HAHA det har aldrig känt så ägande!
Där fick dom. >P
När han senare gick förbi oss så flakade han lite med blicken ^^
Shit, ska alltid ha papper under fötterna så dom inte har nått att säga till om!

Gooood, den promenaden satt riktigt fint! ^^

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback