Promenad

Jag och Jessi gick ut på en promenad, vi gick upp mot brantan. 
Vi gick förbi det relativt nybyggda husen när jag plötsligt ser hur en kompost precis brevid garaget stå i lågor.
Jag och Jessi står där och tittar.
Tillslut säger jag:
fan Jessi vi måste ju säga till, det är fan ingen som kollar elden.
Jessi ba:
Men tänk om det är meningen och dom säger ja, vi vet redan. Då blir det ju as pinsamt.
Jag ba:
Vaddå ska vi bara gå eller..? Oj shit, det brinner ju på väggen. Kom nu knackar vi på.

Vi går mot dörren och dom där husen har fönster överallt. Jag plingar på, och jag passar på och kika in igenom fönsterna för att se om någon är hemma. Då ser jag hur en man fort som fan sätter på sig sina kläder, och kommer ner.
Jag:
Ursäkta att  jag stör, men det brinner där vid ert garage visste ni om det?
Han:
Herrejävlar...
Han springer som en antilop dit och kollar sen tillbaka till huset.
Jag tvingar Jessi att stanna och kolla lite så att vi ser att dom får koll på elden.
Jessi drygar och ba:
vaddå vad ska vi göra? Ska vi spotta bort elden? HAHAHA

Antilop-mannen kommer ut igen med brandsläckare och sin tjej(tant) efter sig.
Han börjar spruta på elden.
Men det släcks inte.
Kvinnan:
Haans, HAAAANS jag ringer nu Hans , nu ringer jag Hans.
Hans:
Jag tar vatten! Jag tar vatten!
Kvinnan:
Hans jag ringer nu, seriöst Hans. Jag ringer.
Hans:
NEJ, jag tar vatten jag tar vatten.
Kvinnan:
Men Hans, taket brinner!

Jessi och jag går därifrån garvandes, för kvinnan lät så rolig!
Snacka om typisk Jessi och mig grej att se nått sånt.
Btw, tio spänn på att Hans och kvinnan hade sex innan jag kom och plingade på dörren.

/ X

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha! fyfan vilken skön hans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback