Mån.

Dagen idag började med en försovning ^^
Jag fick springa till tåget, och har slagit nytt personligt bästa.
Kom ner till stationen på 5 minuter!
Good, det är fan snabbt!
Vanligt vis tar det 10 min. <-- 7-8 om jag går snabbt.
Men fem min är bra gjort haha!

Ehm, vad ska man säga, jag missade mentor timmen. <-- Som alltid?
Har väl inte varit där på nån månad si så där?
Så jag får fanimig skärpa mig haha.

Iallfall nästa lektion var Samhälle, och där trädde dom nya reglerna i kraft.
Vi har fått sär regler. Vår klass. <-- Hmm tack! haha.
Iallafall bara för att man råkade prata lite så skulle Eva ändra platser på oss.
Fan det kändes verkligen som om man gick på lågstadiet igen.
Men det dumma var att hon bara flyttade oss.
Så jag sa till att hon får fan flytta dom andra oxå.
Så hon gjorde det, bara för att vi sa till om det. <-- hmm?

Sen var det Italiano.. Har ingen motivation för det ;P
Så den timmen segade sig långsamt fram.
Meen jag var delaktigt i lektionen idag. <-- Plus i kanten +

Jajuste haha, Steff råkade tappa bort mitt kort :O
Ingen mat för mig framöver haha.
Nej så hemskt är det inte.
Det hemska är ifall nån får syn på det.
Bilden är fan förjävlig :D
Nej jag skoja bara värst är det om nån tattarunge använder det för att få mat.
Haha som Steffi gjorde med "heta" Ragdas kort ^^

På vår långa lunch kom Hussein <--  vet inte hur man stavar hans namn
och joina oss.
Han sa nått som var så klockrent.
Det är allmänt känt att Lidas händer är dom våtaste på jorden.
Det beror inte på att hon har händena i dom undre regionerna. <-- Regnskogen.
Utan hon lider av kronisk Bosnisk Handsvett. <-- Stackars flicka.

Så som vanligt så sitter folk och förolämpar varandra.
Plötsligt kom vi in på handsvetten och hussein säger:
- När du ska tvätta händerna behöver du bara använda tvål.
   Inge vatten!

HAHA, Lida blev förolämpad.
En sak jag aldrig kommer glömma som Hussein sat är det han sa till Adia för länge sen.
Vi lekte med en astrimmad tändare och nån sa att man skulle akta sig så man inte blev bränd.
Då sa han till Adia:
- Det är lugnt du är redan bränd ^^
HAHA, fan vad jag garvade åt det.

Ja senare var det engelska.
Shit, Adia fick nervoritets utslag. Fan va skumt det var! :O <-- Poor you..
Your biggest fear must be to speak infront of people, maybe?

Sen var det spanska prov.
Det gick väl helt okej faktiskt! :D
Stolt över Lida som verkligen tog sig tid för provet (:
Duktigt!

Efter skolan skulle Adia jag och Lida ta promenad i vårvädret.
Malin ville inte joina, fett synd.
Iallfall, men vi fick syn på min studsmatta.
Så det slutade med att vi hamnade där istället.
Fe kuligt :D

Fjortis röst:
"Heeeeiii Marco! *kraaam* " <-- Hatar teatern ibland.
Varför var han tvungen att få rollen som marco?
My biggest enemy since..? alltid haha.

/ X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback