Korven

Idag lyckades jag!
I MADE IT!

Jag kom i tid till första timmen, vilkt jag inte har gjort på över en månad.
Bara för att jag var där typ en kvart innan jag började,
var Eva läraren, försenad.
Tack, Eva!

Iallfall, fick höra att styrelsen hade typ årsmöte na na na..
och om man gick dit och lyssnade fick man giltig fråvaro.
HAHA, fine for me ;)

SÅ jag raggade till mig los bitches och vi gick!
Dom var så generösa att dom bjöd på chips godis läsk och kondomer!
För skojs skull tog jag ett gäng kondomer,
för barnslig som jag är hade jag planerat att leka med dom!

Efter det låååånga mötet och den störande tjejens kommentarer från första raden,
 var det lunch.

Vad var det för nått då?
undrar man ju.
Det var stekt potatis med fet äcklig korv och vit sås..
Tänkte dom inte ens tanken att man kunde assosiera maten till nått annat?
Eller är det bara jag?

Det såg så äckligt ut så jag fick kväljningar.
Helt seriöst.


Ja, jag tog en korv för jag hade planerat ut feta planen.
Vi satt oss med en 47:a och alla började käka.
Själv smugglar jag ner korven under bordet.
Och utan att någon såg så trädde jag på kondomen på korven.
Sen slängde jag upp den på bordet.

HAHA, jävlar asså.
Om jag hade käkat av korven och ade sett min korv jag kastade upp på bordet,
så hade jag tappat matlusten på en gång!
URK!

Det var delade åsikter om korven, men jag tyckte det var typ askul!
JAg tar med mig korven ut på skolgården och garvar lite.
Sen stoppade jag fast korven mellan locket och papperskorgen.
Så den hängde ut ..

Hmm.. Misstänksamt!
Ja det såg väldigt roligt ut så vi alla började garva!
Sen satt vi där och försökte se folks reaktioner.
Men det var inte så många som såg den.
Men iallafall Hippien tyckte det var lite kul ^^
Fast han kommer säkert skvallra till Stryrelsen nu! :O

Vi satt därute och myste, plötsligt ser Malin det!
Den första nyckelpigan!
Den satt på min sko, snacka om vår sign! (:
Sött!

Hippie Andreas gick med oss till Ica Kvarnen.
Påväg dit så gick han mitt på vägen.
Plötsligt kommer en bil körandes emot han.
Men han typ reagerade inte och föraren ba kollade dumt på han!
Sen sträckte föraren upp armarna i luften och ba "vad ska jag göra?"
Och garvade.

Det såg väldigt komiskt ut! ^^
Trodde seriöst ett tag att Hippie skulle bli påkörd!

Malin och Lida fann det väldigt roande att få mig att få kväljningar..
Så dom visade sina äckliga bilder.
Och när jag hulkade så började Malin göra det på låtsas och då blev det bara värre för mig!
Tack :P

Jag är för känslig!

Dagen krööp fram men jag överlevde!
Stolt över er för att ni inte skolkade från era lektioner :)

Jag smet hem till Lida för hon lovade att hon skulle fixa mat innan min teater,
för jag skulle aldrig hinna det.
Så det blev så! (;

Bara för att det är vår och jag såg blåsippor påvägen till Lida.
Betyder det inte att alal ormar är framme.
Och dom har inte som mål att döda dig, Lida!
Jag lovar!

Lida bjöd på, som hon själv kallade det:
HAHAHAHAHA Muuuh Muuuh!
På baguette!
Muums :D

Sen käkade vi massa annat och till efterrätt chokladglass.
Hur kommer det sig att jag alltid äter mig för mätt hos henne?
Det är ett mysterium!

Faaan, vi körde min hat, absolut hat scen på teatern idag!
Jag blir alltid lika rädd varenda gång!
Tror hela tiden att jag ska få en snyting!
Shit sära på två idioter som ska typ gå på varandra.
Det är inte lätt.

Men skälet till att dom "bråkar" är ju asbra!
Dom bråkar om mig! hahaha ;D

Iallfall, manuset funkar som ett jättebra skydd vid den scenen.
Men ja, jag kommer alltid vara lika rädd när vi gör den scenen.

Snackade med Lina om lite saker efter teatern.
Det var trevligt ju faktiskt ( :
Och jag vet att allt kommer bli fine ;D
Iallafall det ledde till att jag fick springa till tåget.

Jag såg liksom tåget köra in till stationen.
Och jag var långt ifrån.
Så jag sprang, jag skulle aldrig hinna dra kortet.
SÅ jag blev tvungen att hoppa över spärrarna.
Men som sagt, jag är inte lika skillad som jag var förut.
Tror ni inte att jag ramlar rak lång på marken?
Jo. Jag gör ju det!

Och det var ju inte lite folk på stationen.
PINSAMT!

Men jag hann med tåget.
Fast nu har jag ont i knät.
YES!

Ledig imorgon bara så där btw.

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback