Intervju nr 2

Idag var jag på min andra intervju för det där sommarjobbet
Fast idag var det en grupp intervju.
Jag var på plats en kvart innan utsatt tid.
Utanför står det en kille, jag vågar fan inte säga hej känns liksom lite pinsamt.
Så jag ba står där som ett fån.

Ungefär fem minuter senare kommer en till kille dit.
Jag ba okej, trevligt än så länge 2 killar en tjej.. <-- jag.
Fem minuter senare så kommer det ännu en kille .
Jag ba aha?
Har dom bokat in bara killar?
Då öppnas dörren, av en kille. 
Så jag ska ha intervju med bara killar? <-- kul!

Går in och tycker stämningen är lite konstig.
Hälsar på folket och sätter mig ner.
Då knackar det på dörren.
Och jag tyckte han sa Hej Emil!
Jag ba FAAAAAAN!
Bara killar, men det var visst en tjej, Emilia.
Jag blev lättad.

Intervjun gick bra, förutom att den där Arvid satt och stirra på mina bröst.
Jag ba, hallå? hej hej!
Men han kollade vidare.
Jag ba tack!
Det var ganska irriterande :P

Aja, sen råkade jag skämma ut mig lite.
Råkade säga nått lite olämpligt när vi skulle göra ett rollspel.
Råkade ta med sex i ämnet..
Vilket alla torrbollar blev generade över.
Förutom han som intervjua, han garvade med mig ;P

Aja allt som allt gick det väl hyfsat (:
Hoppas verkligen verkligen att jag får jobbet.
Svar får jag den 30/3
om tio dagar.
Läskigt!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback