Hett ^^

Idag så vaknade jag av  en väckarklocka för en gångs skull.
På vardagarna vaknar jag inte av den ^^ <-- komiskt?
Men jag somnade om! <-- haha där kom det ^^
Som alltid så somnar jag om.
Men sen blev jag väckt igen.
Fast dåra av samtalet, från sommarjobbet! <-- wiihuu
Iallafall,  jag åkte till Salem. <-- bara för att gå ut med hunden
Svor och höll på som fan ett bra tag på morgonen för det.
Men jag åkte dit.

Hmm, det var sagt att jag skulle gå med hunden i över en halvtimme.
Men jag hade bestämt mig att gå i en 20 min eller nått.
Fast... <-- hahaha!
Jag tappade bort mig.. Så det tog lite lägre tid.
Jag och Ramses hamnade i skogen.
Där han började plocka upp pinnar och jagade mig med dom. <-- Seriöst, det var läskigt!
Jag springer bort från han.
Plötsligt får jag en smäll i knäveken och jag ramlar mot marken. <-- Aj!
Då var det hundjäkeln som hade sprungit in i mig med en fett pinne. <-- Tack.

Aja jag hittar tillbaka torkar hunden som då fick bonge. <-- mysigt hund..
Och sen bar det av in till stan.
Jag gick in på HM och hittar lite heta troser jag gilla, plöstligt ser jag en av mina äldre kusiner.
Jag ba, lyckat jag vill inte att hon ska se vad jag köper för underkläder.
så jag slänger in dom i fyndkorgen, <-- eller vad det va?
och hälsar på henne. (:

HAHA, när jag kommer tillbaka till stället jag slängde torserna ser jag en tant kollar på dom.
Hon blev nog chockad, för det låg bland alla granny panties! <-- stackarn ^^

Iallafall, det blev tre par och jag stack vidare till Ur&penn dom hade rea ^^
Kollar runt lite ser inget jag vill ha.
Men där var det :O
Rakt framför mig!
Ett X.
Ett X- halsband. <-- köpt!
Till min stora förvåning kostade det 5 kr?! <-- haha what?
Jag blev så chockad att det var så lite att jag bad henne kolla att hon sa rätt :P
Så det blev väl dagens fynd ^^

Iallfall, sen hittade jag senare en skjorta och ett plain linne. <-- Basic linne ^^
Fin fina var det iallafall!
Sen blev det lite kebab idag igen. <-- Haha stammis?

När jag är i stan ringer min lilla moster <-- Ramses ägare.
och checkar att jag hade varit med hunden.
Skulle gå vid tre, men jag pallade inte så jag bestämde mig för att gå två svängar ist.
En tidigare än 3 och en senare.
Och vad jag inte visste var att jag skulle få betalt för att jag gjorde det.
Och bara för att jag gick två svängar så blir det mer ^^
Man ba, YEAH!

Aja, jag och min syrra hade värsta låtsas bråket!
Jag var värsta ninjan som skulle kicka some serious ass!
och hon var en fjolla dvs, sig själv.
Som inte kan slåss för fem öre! <-- Sorry sis, but it's true ;)
Vi samurajer/ninja/nått? äger! <-- haha

/ X     <-- X som mitt halsband ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback