Hett på Falkberg

Lida följde med mig till mitt piano idag!
Haha, blev chockad att hon kunde det..
För ingen tycker om det. <-- Läraren är läskig!
Iallafall ,medan vi väntar så hade det varit nån föreläsning
i falkbergs aula. <-- Falkberg=min förra skola
Lida sitter och spanar in små mums som passerar!
-Titta fan va söta saker som går i skolan.
Själv hade man stått och spanat in en ung lärare man inte sett förut.
-nej, fan va heta som jobbar här!

Han kommer gåendes åt vårt håll.
Jag tar chansen att snacka med han!
-Tja du är ny här va?
-Mjo det kan man väl säga.
-Vad är du för lärare då?
-Nja asså jag är lärarassistent.
-Aha allt-i-allo!
-Går du i Trädgårdstad?
<-- En annan skola med högst årskurs 9.
-eeeeh tack! Nej, vi går i Gymnasiet!
-Aah Tullinge?
-Neej, ville sticka från Tullinge.. meen hur gammal är du?
<-- Försökte sneaka ut info.
-23.
-Jaha så pass?
<-- Uuuh yeah, inte så farligt! ^^
Ja vi snackade lite mer med han men..
Plötsligt kommer det två andra unga killar från ingenstans.
- HÖHÖ, står du här och raggar? HÖHÖ!
Heta killen ba kollar bort och ba mumlar..
Sen så började dom snacka om annat så vi gick.

Juste mötte André där oxå.
Jag såg precis vad han skulle säga till mig när han kom gåendes. <-- Så förutsägbar.
Han formade munnen och sa;
Hej, Ziiigenar- Zenya!
Sen la han till:
DO NOT FEAR ME.... GYPSY! HAHAHAHAHA..
Ja, kul ^^
Men jag kan inte låta bli att le, kommer bara ihåg hur mycket skäll han fick anv en lärare som hörde ^^
Och plus att hon körde ut han!
Haha det var fan kul det ju!

Varenda gång han ser mig får jag höra det!
Och nu har till och med utvecklat det lite!
Gaaah ^^

/ X

Kommentarer
Postat av: m

ojdå, jag som trodde att inget skulle hända igår :/

Postat av: M.

PENISAR!

2007-03-10 @ 13:33:50
Postat av: X

Det hände väl inget direkt ju ;P

2007-03-10 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback