Chill

Blev väckt av Lida idag för hon smsa mig.
Så jag drog in till Liljeholmen och mötte Lida och hennes två muy söta vänner.
Vi drar till Aspudden där vi ska möta Ellen.
Sen chillar vi lite på ett café efter att ha hämtat upp Eric och Veronika!

Mycket trevligt, och sköna människor.
Men hängde inte med deras intern talk.
Men det var kul iallafall!

hur kom det sig att mat kom upp flera ggr under hela dagen.
Stackars mig som var hungrig som fan.
Hade inte ätit nått på hela dagen :O
men iallafall

senare.
Lids and moi följer Eric en bit, då lida plötsligt ser en blond liten sak!
Lida skriker:
-NEMEN DET ÄR JU DU!
-Oh nej, jag känner igen dig..
-Men du går i eeh 9:an eller nej 8:an..?
-jag gick i sjuan..
-Aaa LOVIN' AND CARIN'
-oh, jag önskar att jag kunde säga detsamma...


Lida blev grovt dissad och det vet hon.
Så jag va väldigt road. haha

På tuben hamnar vi nära ett finskt fyllo.
Jag hade överskottsenergi.
Så jag börjar snacka de lilla finska jag kan. ^^
"jag letar efter mitt underliv"
och mer saker
Alla ba undrar vafan han säger och tror jag kan svara på det.
Men jag bara satt och garva för det lät så kul.
Fatta inte ett skit vad han sa.
Jag bara garvade.

Sen sätter sig en kille brevis han.
Finnen lutar sig nära och säger nått på finska och börjar sen asgarva.
Killen fann det inte lika roande som jag gjorde det. 

Fyllot satt där och smuttade på sitt vin medan jag och Lida terrade han med finska ord.
Sen skulle han förklara vad han drack.
Men vi fattade inte ett smack!
HAHA RIM!

eeh iallafall.
Han sa med finsk brytning:
-Jag ska till Hallunta och.. (han tar två fingrar till munnen och tar ett "bloss")
Jag ba:
-AHA!! och jag låtsas att jag röker på..
Han:
-Int ska vi öferdrifa!
Jag börjar typ asgarva och fortsätter göra så flera ggr.
Han bara skakar på huvudet.
Sen så börjar jag och Lida göra fula miner åt han.
Det ända han gjorde var att le och det var nog den fulaste minen jag nånsin sett!
HAHAHAHA

Hemma hos Lida fixar Lida fetaste måltiden till mig. Grov LOVE!
Och det var typ hur gott som helst.
Sen ger hon mig godis till efterrätt.

Sen smiter ba Lida ner till köket igen.
Utan att säga nått.
Sen hör jag hur Lida ropar kom inte ner!!
Jag ba aha okej?
En stund senare kommer hon med en pannkakstårta.
NAW, love igen!
haha så vi kekar den tillsammans.
Snacka om Lady och Lufsen fast med pannkakor ^^
Har aldrig varit så mätt i mitt liv.

Sen så gör Lida sig finare.
Och hon blev grovt het!
SHIET asså!


Sen drog vi efter att vi hade brottats för en ändring på lidas vägg och jag hade ändrat grejen på hennes vägg.
Jag stack till sången och hon till ja nånstans?
Hon verkar ha kul där iallafall haha ^^

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback