Bara för att.

Har väl egentligen inget att tillföra i bloggen
Men vad gör man för att hålla den uppdaterad ^^
Ehm, det ända jag kan säga är att hela helgen spenderades hemma.
Plugg Plugg, suck stön pust. <-- Och mer plugg.

The Ark vann melodifestivalen, nån kommentar? <-- Njaa inte direkt.
Var förut besatt av melodifestivalen, men nu är det fanimig inte kul längre.

Helgen var nog den segaste på länge. <-- : /
Men sånna behövs väl ibland för att man ska uppskatta det roliga.

Jag har fortfarande inte lärt mig hur den nya duschgrejen fungerar.
Så det slutade med att jag och duschen stod och brottades.
Jag råkade vrida eller dra i fel grej så jag blev sprutad i ansiktet av duschen och den flippade
Så jag fick typ hoppa efter den i badkaret för att få kontroll på den.
Tog ett tag innan jag fick kontroll. Men då var jag redan dyngsur..
Och det var det jag inte ville bli. Därför hoppade jag efter dusch munstycket.. <-- Smart.
För jag var inte så smart och tänkte på att stänga av vattnet.
Jaja, man ska fan alltid vara efterklok!

Men nästa helg är jag ensam hemma, och då ska jag se till att kompletera denna helg.
Ska göra vad som helst bara jag inte spenderar den hemma eller ensam ;P

Ps. Gooooooood! Malins design på sin blogg är bara för het! <-- HEET!
       Men jag ska bli lärd av henne.
       Det är fan status ;D
Ds.

/ X


Kommentarer
Postat av: M.

min blogg är het - jag vet :D såklart vi ska vara m dig nästa helg :D:D

Postat av: X

Yeeey! fan va kul!
Vi kan ta den där läskiga filmkvällen! ^^
Mitt hus är ända lite läskigt så det passar asbra då ju ;)

2007-03-11 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback