Systra mi!

Du och jag syrran föralltid!
tack tack tack att jag har dig!

Idag har jag varit hemma, väääldigt tråkigt faktiskt. <-- men men.
Jag fick lite quality time med min syster iallafall ett tag. <-- trevligt
Hände inte så mycket, bara slappt och skönt.
Jag kan inte komma ihåg om min syrra retades med mig idag.
Men ja, är van vid det så hon gjorde nått iallafall.

Ehm, hade lite kul med Rambo.
Retades som fan med han.
Han skulle få ett nytt ben, men jag tog det och stoppade det i munnen.
Det resulterade med att Rambo flippade.
Han fick panik, han visste inte vad han skulle göra.
Han skulle gå ut och gå med syrran men han kunde inte lämna mig med hans ben.
Han sprang till dörren, men sen vände han för han kom på att jag hade benet.
Så det blev många vändningar.
Han ville ut men kunde inte det. <-- Stackarn hahaha!

Juste, på morgonen kom min syrra och mutade mig.
Asså det var så uppenbart.
Jag bli väckt av henne och i hennes hand har hon en stor kopp med varm choklad i.
Jag tänkte, aha vad nu då? Vad vill hon mig?
Hon kommer ju inte direkt med det bara för att vara snäll.
Det kan liksom inte hända! <-- Omöjligt.
Hon ville att jag skulle ut med hunden!
Visste väl att det var nått.

Aah, när jag kom in med hunden ville jag såklart ha nått att dricka.
I vanliga fall så kollar jag alltid bäst före datumet på allt jag tar ut ur kylskåpet. <-- tvångstanke.
Men idag gjorde jag inte det.
Jag tog den första bästa dricka som var öppen.
Saftsoppa. <-- mmm
Iallafall häller upp ett glas. <-- Tömmer det fort som fan.
Tar ett till och går iväg.
Fem minuter senare ropar syrran.
- Tog du den öppnade saftsoppan?
- Jaaa?
- ehm, den är gammal.
- Jaha?
- Det kom ut mögel ur den när jag hällde upp ett glas.

Jag springer till köket, ser mögelklumparna i diskhon.
Seriöst. Jag höll på att spy. <-- Jag ville spy.
Usch jag drack mögel antagligen! <-- GAAAH!
Tror det iallafall.
Men det smakade ju bra?
Usch, det var grymt äckligt.
haha det jag sa efter jag lugna ner mig var:
- Fan jag måste skriva det i min blogg.

hmm, fräscht iallafall.
Syrran och jag satt och spelade våran låt tillsammans.
Vi testade den på gitarr, det lät fan bra ju. <-- Nästan bättre.
Ska lära mig att spela den asbra på gitarr, skulle vara riktigt kul!

Iallafall, tack ännu en gång syrran för att du förstår mig!
Och ha det så kul nu haha ;)
 

btw, har lov :D

/ X

Kommentarer
Postat av: Dirk Diggler

Snart ere dags för frälsning. Ska förebereda den heliga drycken.

Dirk Diggler
- Mannen, myten, legenden

2007-02-25 @ 01:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback